Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så stas! Jeg tok igår. Fortsatt 2-3.. er 5+5. hvor langt er du på vei?DA skal jeg slutte å teste!
Hadde én CB-test igjen, og har utsatt til i dag å ta den. Og jaggu står det 3+ gitt.
Så er det over i fasen "krysse fingrene og prøve å ikke bekymre meg over stikninger eller andre ting".
Vis vedlegget 364700
5+3 i dag.Så stas! Jeg tok igår. Fortsatt 2-3.. er 5+5. hvor langt er du på vei?
Vet nøyaktig hvordan du har det. Jeg hadde en MA august 2019, ble gravid igjen oktober 2019, konstant bekymret, var på ultralyd fra uke 8, og ca hver 3 uke frem til fødsel! Kjenner litt på det denne gangen også, men prøver å ikke tenke så mye på det. Selvom jeg kommer til å dra på mange ultralyder nå ogsåFikk disse to i dag, men sliter skikkelig med å tro på det/glede meg etter MA i mai. Vet det kan være ulikt hvert svangerskap, men skulle så gjerne hatt mer symptomer så jeg i det minste følte meg gravid![]()

Takk for svar, og trist at du gikk gjennom det sammeVet nøyaktig hvordan du har det. Jeg hadde en MA august 2019, ble gravid igjen oktober 2019, konstant bekymret, var på ultralyd fra uke 8, og ca hver 3 uke frem til fødsel! Kjenner litt på det denne gangen også, men prøver å ikke tenke så mye på det. Selvom jeg kommer til å dra på mange ultralyder nå også![]()
2 ganger privat, resten på sykehuset, jeg har ei kvinnelig lege som har gjennomgått det selv og henviste meg rimelig kjapt for ekstra oppfølging, svært takknemlig for det i dagTakk for svar, og trist at du gikk gjennom det sammeTok du ultralyd privat så ofte eller fikk du noe ekstra oppfølging?

Så stasFikk 3+ i dag 4+6
Glad for å få 3+, men gleden gikk raskt over til «er det tvillinger?»
At det ikke går an å bare nyte litt![]()
GratulererVis vedlegget 364855
Jeg føler meg ganske gravid alleredeSuperhormonell!! Så tok jeg de strimmeltestene og kunne skimte ei lita strek såvidt det var innenfor tidsfristen.
Tok en early detection fra Clearblue som også viste en svaaaaak strek.. Så da sjanset jeg på en digital midt på dagen idag!![]()
Samme herSå stasTok også idag, og skal være 5+0, og fortsatt bare 2-3.. vært det over en uke nå
målt hcg idag men får ikke noe godt svar før tirsdag ..
Se der ja.Se hva jeg endelig fikk idag
tok igår, fikk 2-3, men idag fikk jeg endelig 3+
![]()
Gratulerer og velkommen