KjempebraDet skjedde til meg idag også, test streken kom førstDen er også sterkere enn i forgårs - stigning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KjempebraDet skjedde til meg idag også, test streken kom førstDen er også sterkere enn i forgårs - stigning
GratulererLister meg forsiktig inn her8 eller 12DPO idag og endelig utslag på vanlig test
![]()
Tusen takkGratulerer![]()
Gratulerer så masse! Når jeg først testet meg var det 1-2, så testet jeg 4 dager etterpå å fikk 2-3 - var så deilig
Da har jeg endelig turt å ta den digitale testen. Har hatt 3 tester før i uka som har vært to streker, men føler at det liksom er den digitale som er fasiten. Vi ble overlykkelig når det kom opp Gravid 2-3
Vet ikke om jeg tørr å teste meg om noen dager igjen for å se om jeg får 3+ 
Gratulerer så masse! Når jeg først testet meg var det 1-2, så testet jeg 4 dager etterpå å fikk 2-3 - var så deiligVet ikke om jeg tørr å teste meg om noen dager igjen for å se om jeg får 3+
![]()

Så når man har opplevd noe sånt, trenger man den ekstra bekreftelsen. Men vi har trua også lar vi oss få den gleden av å glede oss, istedet for å være redd. Dette her bestemmer man ikke selv, så man får bare prøve å nyte tiden så godt man kan. Er ikke lett! 
Hvis du hadde siste mens 4.august, så skal du være 3+3 i dag, da er testen riktig, men det henger ikke helt sammen med at du testet positivt for 5 dager siden, for da burde testen egentlig være sterkere? har du mulighet til å ringe legen på mandag og måle HCG med 2 dagers mellomrom, så kan du se stigningen?![]()
ringte legen, men dem sa at jeg måtte komme på time. Men det var ikke ledig før om 2 dager. Syns det var sikkelig dårlig av dem når de vet jeg har mistet flere ganger før

Lister meg inn her med en lilletå foreløpig. Hadde en exu i januar/april (operert 8.april men var da 10uker på vei)Ville bare sende deg en klem!Takk for det! I lige måde også
Var gravid i 2019 også med tvillinger, men dem ble dessverre født i uke 21 så dem passer nå på oss ifra himmelenSå når man har opplevd noe sånt, trenger man den ekstra bekreftelsen. Men vi har trua også lar vi oss få den gleden av å glede oss, istedet for å være redd. Dette her bestemmer man ikke selv, så man får bare prøve å nyte tiden så godt man kan. Er ikke lett!
![]()
Ville bare sende deg en klem!
Mistet en av mine tvillinggutter en dag etter fødsel. (Født 30+0) pga komplikasjoner etter operasjon for TTTS.
Sender deg klem tilbake! 
Så gøy, gratulererKan endelig melde meg inn her på ordentlig, for idag fikk jeg positiv digital![]()
Tusen takkSå gøy, gratulerer![]()

GratulererFikk en sjokknyhet med denne testen her! Jeg var noen dager på overtid og tenkte at mensen var treg igjen, og siden jeg ikke hadde en strimmelstest så tok jeg en strimmeltest for eggløsning og den var super positiv… så da turte jeg å ta en digital! Se på denne da! Trodde kanskje det skulle stå 1-2, men nei da![]()