Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det er så deilig å endelig få den derDa fikk jeg denne og legger testingen bort for nå5+1
![]()

Ja, det er veldig deiligDet er så deilig å endelig få den derVi fikk den på samme tid vi da
![]()

Den var skikkelig sterk ja! Hvor langt på vei er du?Nå sier jeg meg ferdig med testingen også
Snart 6 uker om alt stemmer! Litt rar syklus etter psprøyteDen var skikkelig sterk ja! Hvor langt på vei er du?

Våger meg på en "Gratulerer" jeg.Vis vedlegget 365235 Vis vedlegget 365234 2-3 på digital en uke etter 1-2på digital, kanskje dette går bra!
strimmlene fra inni den digitale fra forrige uke og nå. Betraktelig sterkere, det er jo ett godt tegn! Så håper spira sitter der den skal!

TakkGratulerer
Våger meg på en "Gratulerer" jeg.
![]()
men ifølge testene så skal ting være normalt, og iogmed at jeg ennå ikke har noen blødning eller smerter, så har jeg en liten tro på at denne spira sitter i livmor, og ikke i eggleder som sist
GratulererFørste positive tester (12-13 dpo) vs dagens test (15-16 dpo, dagen etter IKM). Spiren sitter![]()

begge ble helt satt ut og nektet å tro det, før det var gått en stund å streken ble tydligere og tydligere 

så blir en tur til legen i morgen tror jeg Urin er nok ikke like konsentrert etter 1,5 time, man skal helst ha morgenurin eller 4 timer, så er nok derfor den er svakereææææh hopper meg vist på her jeg
Jeg og min samboer begynte i sommer å prate om nr2. Etter det har han ikke vært så nøye på prevensjonen
Har gått å følt meg litt små klein og trøtt de siste to ukene. for to uker siden «gønna» han på for etter min syklus skulle ikke jeg ha EL da
Tok en test i kveld for puppene mine var litt ømme
Jeg og guttungen på 4 år skulle legge oss, wops der var det plutselig en svaaaak strekbegge ble helt satt ut og nektet å tro det, før det var gått en stund å streken ble tydligere og tydligere
Herremann, er dette virkelig sant !?
Tok en til test 1,5 time senere. Den var ikke like tydeligså blir en tur til legen i morgen tror jeg
Noen med erfaring fra tester tatt hyppig etter hverandre ?
1,5 uke siden EL
var veldig fint med god tilbakemelding om at stigningen var fin fra andre her, men redd jeg bidro til stress hos meg selv og andre med dette så prøver å legge bort testene og la ting utarte seg slik det skal. Lettere sagt enn gjort men bedre for meg å la være Du har fin stigning spør du meg!Her er mine (mange) tester. Synes ikke jeg ser stor stigning på de to siste og i hår og i dag har symptomene blitt mindre :/ er redd dette ikke går
Du har fin stigning spør du meg!![]()
det hjelper mot nervene med positive tilbakemeldinger Samme. Er såå bekymret for alt og vil bare være over i 2. trimester heheTakkdet hjelper mot nervene med positive tilbakemeldinger
men æsj denne første tiden er så kjip. Så mye overanalyserinh og bekymringer
hvor langt er du kommet?4+6 menstermin og 4+4 el terminSamme. Er såå bekymret for alt og vil bare være over i 2. trimester hehehvor langt er du kommet?
så tidlig