Våre graviditetstester

Okei. Nå er testetøsen desperat her. Har i dag - 12 dpo - tatt babyplan sin strimmel test. Jeg tror jeg har testet meg blind, men føøøler jeg kanskje ser noe antydning her?:dontknow men tørr ikke håpe...
Hva tror dere? Forventet mens søndag....

Hva sier dere?:anyone

Vedlegg

• Snapchat-97937800.jpg
    Snapchat-97937800.jpg
    737,4 KB · Visninger: 93
  • 20210827_102512.jpg
    20210827_102512.jpg
    1,8 MB · Visninger: 93
  • 20210827_105624.jpg
    20210827_105624.jpg
    726,1 KB · Visninger: 93
Lister meg inn her for jeg kan ennå ikke helt tro det.. (derav 3 forskjellige tester :angelic:)

Vedlegg

• Snapchat-1665734392.jpg
    Snapchat-1665734392.jpg
    802,8 KB · Visninger: 78
:confused013
Jeg vet at man ikke skal stole på clear blue, og bruke det som indikator for om det er stigning eller ikke… men kunne ikke dy meg. Fikk 2-3 for en uke siden, og idag (4+6) fikk jeg 3+.
Selv om jeg allerede vet at jeg er gravid, blir jeg fortatt overlykkelig over hver gang testen er positiv :happy093
Oi så gøy❤️ Jeg er 5+0 og fikk bare 2-3 idag tidlig :confused005
Rart det er så forskjellig.. eller kanskje du er litt lengre på vei?

Noen har jo lavere HCG enn andre :) så trenger ikke bety noe galt :) jeg skal også ta digital i helgen (men redd for å ikke se 3+) :p

Noen har jo lavere HCG enn andre :) så trenger ikke bety noe galt :) jeg skal også ta digital i helgen (men redd for å ikke se 3+) :p
Ja det er sant det. Tror jeg drøyer det en uke iallefall for å se om jeg får 3+. Skal uansett på ul om 6 dager så ser jo det om alt er som det skal ❤️

Ja det er sant det. Tror jeg drøyer det en uke iallefall for å se om jeg får 3+. Skal uansett på ul om 6 dager så ser jo det om alt er som det skal ❤️

Jeg har en følelse av at det har vært tidligere eggløsning den gangen her, enn det jeg pleier… siden 2-3 kom allerede 9 dager etter eggløsning. Eller så produsere mann kanskje ulike mengde hcg og derfor er utslaget forskjellig?!

håper alt ser bra ut for deg på ultralyden:happy:

Jeg har en følelse av at det har vært tidligere eggløsning den gangen her, enn det jeg pleier… siden 2-3 kom allerede 9 dager etter eggløsning. Eller så produsere mann kanskje ulike mengde hcg og derfor er utslaget forskjellig?!

håper alt ser bra ut for deg på ultralyden:happy:
Oi så tidlig ja! Ja da ville jeg nok også trodd at eggløsning var litt tidligere. Kanskje du er lenger på vei enn det du tror :happy:❤️

Jeg er litt usikker på hvor langt jeg er på vei. Men forrige mens startet 4august.
Er denne for clearblue for svak?
Har prøvd rfsu sine, de er veldig varierende i farge(sterkest på ettermiddag)
Tok en babyplan vanlig (ikke tidlig test) den var sikkelig svak. Redd for SA igjen.

Fikk negativ test for en 8 dager siden, første positive for 5 dager siden.

Vedlegg

• 16E464E8-A4F7-47A4-82C8-659C883CE2A0.jpeg
    16E464E8-A4F7-47A4-82C8-659C883CE2A0.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 49
Da kan jeg offisielt legge testingen på hylla for denne gang :) 5+2/3 i dag og fikk disse :love7:wav

Vedlegg

• 58CA9D28-565D-44EA-801E-8C436551E2A4.jpeg
    58CA9D28-565D-44EA-801E-8C436551E2A4.jpeg
    886,2 KB · Visninger: 99
Jeg er litt usikker på hvor langt jeg er på vei. Men forrige mens startet 4august.
Tok en babyplan vanlig (ikke tidlig test) den var sikkelig svak. Redd for SA igjen.

Gratulerer❤️❤️ Streken er ikke for svak. Da skjedde befruktningen for 1-2 uker siden ❤️

Hvis du hadde siste mens 4.august, så skal du være 3+3 i dag, da er testen riktig, men det henger ikke helt sammen med at du testet positivt for 5 dager siden, for da burde testen egentlig være sterkere? har du mulighet til å ringe legen på mandag og måle HCG med 2 dagers mellomrom, så kan du se stigningen? :)

Jeg kjenner jeg blir stresset av all testingen… Skjønner att dere/vi vil se økning av hcg osv, men bare så det er sagt så er det mange som produserer hcg tregere eller kanskje er du litt mindre på vei enn du trur :Heartred Det treng ikke å bety att det ikke går bra bare fordi den ikke er sterkere eller du ikke får 3+ når du trur du skal få det.
En strek er en strek, du er gravid og går det galt underveis så vil kroppen varsle med blant annet blod.. Ikke stresse du som eventuelt gjør det - som meg.
Masse lykke til alle sammen, prøv å slapp av og nyt - forhåpentligvis sitter vi alle med en 2022 baby :love7

Enig i at man bli litt stresset over all testing, men så er det jo noe med en bekreftelse hvis man føler at noe ikke stemmer helt.

Tok feks test i morgenurin for to dager siden, og den var omtrent som, og kanskje litt svakere enn den to dager før. Da får man jo et snev av bekymring. Men i dag fikk jeg dette resultatet, og kjenner at nå kan jeg slappe av igjen. Definitivt den sterkeste streken jeg har hatt, og ingen tvil om at det helt klart er en liten mini-me på vei.

20210828_094212.jpg
Har en digital test igjen, og tenker jeg skal ta den før jeg gir meg. ;) Men må vente et par dager ennå.

Jeg kjenner jeg blir stresset av all testingen… Skjønner att dere/vi vil se økning av hcg osv, men bare så det er sagt så er det mange som produserer hcg tregere eller kanskje er du litt mindre på vei enn du trur :Heartred Det treng ikke å bety att det ikke går bra bare fordi den ikke er sterkere eller du ikke får 3+ når du trur du skal få det.
En strek er en strek, du er gravid og går det galt underveis så vil kroppen varsle med blant annet blod.. Ikke stresse du som eventuelt gjør det - som meg.
Masse lykke til alle sammen, prøv å slapp av og nyt - forhåpentligvis sitter vi alle med en 2022 baby :love7
Du har helt rett, men for oss som har mistet før, eller opplevd noe dumt, så føles det godt å se stigning på tester :) jeg føler meg lettet over å ha fått 3+ på digital, og da kan jeg også gi meg med testing med en god følelse :) vet man ikke skal synse på stigning, men over flere dager vil man jo kunne se stigning (bare ikke hver dag) :)

Ventet til det hadde gått to dager mellom testingen, øverste er fra torsdag, nederste idag ❤️ Ser tydelig forskjell, og er så betryggende at det iallefall går riktig vei enn så lenge ❤️
Test streken kom til og med før kontrollstreken, det er første gang ❤️

Vedlegg

• BDEEDE4D-E57F-4A44-8554-FE723DF8DBCF.jpeg
    BDEEDE4D-E57F-4A44-8554-FE723DF8DBCF.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 58
Lister meg forsiktig inn her :rolleyes: 8 eller 12DPO idag og endelig utslag på vanlig test :nailbiting:

Vedlegg

• 5CA826EC-3590-4D97-8B30-2A98E154187F.jpeg
    5CA826EC-3590-4D97-8B30-2A98E154187F.jpeg
    824,2 KB · Visninger: 79
Ventet til det hadde gått to dager mellom testingen, øverste er fra torsdag, nederste idag ❤️ Ser tydelig forskjell, og er så betryggende at det iallefall går riktig vei enn så lenge ❤️
Test streken kom til og med før kontrollstreken, det er første gang ❤️
Det skjedde til meg idag også, test streken kom først :Heartred Den er også sterkere enn i forgårs - stigning

Vedlegg

• 303A74D8-EAE1-48AE-A4A0-5C3EC197B6ED.jpeg
    303A74D8-EAE1-48AE-A4A0-5C3EC197B6ED.jpeg
    319,5 KB · Visninger: 63
Back
Topp