Jeg var 4+2 da målingen ble gjort. Da er jeg innenfor referanseområdet hvis uke 5 på tabellen regner som 4+0-4+6
Tror du er godt innenfor. Mange er jo 4+ når de får 2-3 på CB digital, og den slår jo ut ved hcg på 200.
Legger ved denne som referanse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var 4+2 da målingen ble gjort. Da er jeg innenfor referanseområdet hvis uke 5 på tabellen regner som 4+0-4+6
Tror du er godt innenfor. Mange er jo 4+ når de får 2-3 på CB digital, og den slår jo ut ved hcg på 200.
Legger ved denne som referanse![]()
På min test står det 25 for å slå ut på 1-2? Så jeg tror det andre sifreTrodde det var 200 for 2-3 jeg. Da har jeg tydeligvis tatt feil. Takk for deling!
På min test står det 25 for å slå ut på 1-2? Så jeg tror det andre sifre
Ikke ifølge helsepersonell, og heller ikke ifølge amerikansk beregningDu er 4 fullgåtte uker + 2 dager, som vil si man er i uke 5.
Om man er f.eks. 5+6, er man 5 fullgåtte uker + 6 dager, og er derfor i uke 6.
Jeg er sykepleier selv, så vet at helsepersonell regner uke 5 som 5+0-5+6 
Det ga mer meningBeklager, du har rett![]()

Ikke ifølge helsepersonell, og heller ikke ifølge amerikansk beregningJeg er sykepleier selv, så vet at helsepersonell regner uke 5 som 5+0-5+6
![]()
Fikk prøvesvarene fra legen tatt i går (4+4) - 2800
Da klarte jeg ikke å holde meg lenger, så måtte ta den siste CB-digital.
Hei, du vakre nydelige «3+»![]()

Fins sikkert unntak daHS og legekontoret her gjør i hvert fall det![]()
Legen i babyverden sin pod uke for uke forklarer også dette i en av de tidlige episodene
(hun forklarer også at de fleste gravide teller slik du gjør) 
Fins sikkert unntak daLegen i babyverden sin pod uke for uke forklarer også dette i en av de tidlige episodene
(hun forklarer også at de fleste gravide teller slik du gjør)
![]()

Takk for tilbakemelding! Kan jo håpe selvfølgeligVis vedlegget 350817
Slik såg min ut 11 dpo