5+6 idag! Dette er stas
- Håper du får positiv neste uke <3
Fikk du 1-2 nå, 5+6?
Fikk 2-3 selv, 3+5.
Tenkte å ta ny CB om 2 dager for å få 3+, da er jeg 4+5.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5+6 idag! Dette er stas
Er du 5+6 nu når du fikk bare 1-2?5+6 idag! Dette er stas
16 dpo i dag. Ikke lenge før strekene er jevnfarget![]()

Fikk du 1-2 nå, 5+6?
Fikk 2-3 selv, 3+5.
Tenkte å ta ny CB om 2 dager for å få 3+, da er jeg 4+5.
Skrev feil, jeg er 4+6. men ja fikk 1-2 uker. Stusser litt selv. Hadde spotting til "normal" tid. (spotter alltid før mens). Spottingen stoppet den dagen jeg skulle hatt mensen. Nå ble jeg litt nervøs kjente jeg....Er du 5+6 nu når du fikk bare 1-2?

Når fikk du din første positive test? Er du sikker på eggløsning? Har du hatt negative tester? Når evt?Skrev feil, jeg er 4+6. men ja fikk 1-2 uker. Stusser litt selv. Hadde spotting til "normal" tid. (spotter alltid før mens). Spottingen stoppet den dagen jeg skulle hatt mensen. Nå ble jeg litt nervøs kjente jeg....![]()
Når fikk du din første positive test? Er du sikker på eggløsning? Har du hatt negative tester? Når evt?
Ser jeg har skrevet feil, er 4+6 idag. men uansett- så stusset jeg på dette isted. Første dag i siste mens var 29.januar. EL rundt 11/12. februar. Hva kan det bety? :/

Du fikk svak test 14 dpo og 1-2 på digital idag? 20 dpo? Har du tatt lik test som 14 dpo?Første positive test var 14 DPO på kveldsurin, svak men positiv. Har veldig regelmessig EL og mens. Og stemmer iforhold til når vi har hatt sex. Ikke testet negativt.![]()
Du fikk svak test 14 dpo og 1-2 på digital idag? 20 dpo? Har du tatt lik test som 14 dpo?
Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med lege for å få utført blodprøver med 48-72 timers mellomrom, for å sjekke at nivåene stiger.
Du skal i utgangspunktet ha fått «3+» nå, om du er sikker på EL.
Krysser fingrene for deg, og at du kanskje bare har sakte HCG-stigning![]()
men får bare krysse fingrene for lav hcg stigning ja 
Ja jeg har jo selvfølgelig sett det men glemt det, beklager. Er du 100% sikker på eggløsning? Kan det ha vært en uke senere?Bildene er litt lenger oppe her, hadde 2 one step tester. som jeg tok 14 dpo og 15 dpo. Kjøpte clearblue (vanlig + test). Positiv 16 dpo. Tok CB test igår igjen - positiv. Digital idag. Synes tho de var litt svake.
Håper du hadde eggløsning en uke senere enn du tror og at dette går veienGanske sikker på eggløsning, men jeg kan jo ta feil. Håper det (krysser fingre og tær). Begynte å spotte 3 dager før jeg skulle ha mensen (noe jeg gjør hver mnd), men det stoppet den dagen jeg skulle ha mensen. Samme forløpet som forje graviditet.

Takk for støtteHåper du hadde eggløsning en uke senere enn du tror og at dette går veien![]()
Trenger det! hehe