Lil-17
Forumet er livet
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Tydelig en strek der! Gratulerer! Spennende å se stigningen de kommende dagene11dpo[emoji4] krysser fingrene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tydelig en strek der! Gratulerer! Spennende å se stigningen de kommende dagene11dpo[emoji4] krysser fingrene!
Tydelig en strek der! Gratulerer! Spennende å se stigningen de kommende dagene
Takk
Jeg skal til legen i dag for noe annet, så kommer til å spørre om blodprøve der. Men kommer nok til å følge med hjemme også ja [emoji4][emoji4]
Tydelig en strek der! Gratulerer! Spennende å se stigningen de kommende dagene
Digitalen reagerer på 25ml/u så den reagerer som regel på en svak strek på strektestene. Så sant du ikke tester med tidlig testerBle ingen blodprøve, men han sa jeg kunne komme igjen om jeg var usikker på noe senere
Får håpe på tydeligere streker fremover
Når kan man bruke cb digital ?
Digitalen reagerer på 25ml/u så den reagerer som regel på en svak strek på strektestene. Så sant du ikke tester med tidlig tester
Hvor mange dpo er du?
EDIT:
Jeg fant det. Jeg testet med digital 13 dpo.
Gratulerer spireliteDa er jeg ferdig med testingen[emoji7][emoji7]
5+4
Gratulerer spirelite
Måtte jo prøve i dag jeg også, men fikk ikke 3+ slik jeg håpet. Burde nok ha ventet et par dager til.... men men Gravid er jeg jo
Skulle hatt mer is i magen Bør jeg kjøpe en test til eller slå meg til ro? Guuuud å sprø man blir hehe.Gravid er du definitivt[emoji13] du har nok bare testet for tidlig. Vet om mange som får 3+ sent. Må tross alt ha svimlende 2000 i hcg for at den skal slå ut på det
Skulle hatt mer is i magen Bør jeg kjøpe en test til eller slå meg til ro? Guuuud å sprø man blir hehe.
Hmm jeg vet ikke Får se ettersom dagene gårJeg hadde nok ikke kjøpt ny test. Men det må du nesten kjenne på selv. Klarer du å slappe av?
Min idag, 3+6