Våre graviditetstester <3

3+6 til 4+0 [emoji7][emoji271]
f7c657ef456d1a977083f790ee7a7091.jpg
 
555d9db44716a580f5963ca7eacde3b9.jpg


Her er to eksempler fra CBD 2-3 uker. Onsdag og i dag.
Må siste streka være like sterk som de andre for å vise 3+?
 
Tok denne igår 5+0 og fikk 2-3uker og syns jo alle tre strekene var ganske sterke. Håper på 3+ i morgen 5+2, eller burde jeg vente noen dager til kanskje?:rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_2260.JPG
    IMG_2260.JPG
    278,4 KB · Visninger: 90
555d9db44716a580f5963ca7eacde3b9.jpg


Her er to eksempler fra CBD 2-3 uker. Onsdag og i dag.
Må siste streka være like sterk som de andre for å vise 3+?

Jeg er ikke helt sikker men tror den må være ganske like sterk utfra tidligere poster jeg har lest her på bv om åpnede digitale. Fin stigning på strekene i dine digitale da. Jeg åpnet min 2-3 på onsdag og igår og der var strekene helt like. Ingen økning :/
 
Tok denne igår 5+0 og fikk 2-3uker og syns jo alle tre strekene var ganske sterke. Håper på 3+ i morgen 5+2, eller burde jeg vente noen dager til kanskje?:rolleyes:

De der var sterke ja. Da må nok alle tre være veldig sterke for å få 3+ Du får sikkert det imorgen :)
 
Jeg er ikke helt sikker men tror den må være ganske like sterk utfra tidligere poster jeg har lest her på bv om åpnede digitale. Fin stigning på strekene i dine digitale da. Jeg åpnet min 2-3 på onsdag og igår og der var strekene helt like. Ingen økning :/

Prøve igjen om noen dager. Bare 4+5 i dag uansett så!

Har du tatt de på samme tid da?
Er jo forskjellig hvor mye hcg'n øker stiger også :) satser på du får blodprøve på mandag, så du får det svart på hvitt :)
Spent på blodprøvene selv !
 
Prøve igjen om noen dager. Bare 4+5 i dag uansett så!

Har du tatt de på samme tid da?
Er jo forskjellig hvor mye hcg'n øker stiger også :) satser på du får blodprøve på mandag, så du får det svart på hvitt :)
Spent på blodprøvene selv !

Ja begge ble tatt på morgenen. Men det trenger jo ikke bety så mye. Tar en ny imorgen eller mandag så får jeg se på den. Og satser på det blir blodprøver til uka. Du får poste resultatene på dine når de kommer etterhvert. Spennende å følge med :)
 
Ja begge ble tatt på morgenen. Men det trenger jo ikke bety så mye. Tar en ny imorgen eller mandag så får jeg se på den. Og satser på det blir blodprøver til uka. Du får poste resultatene på dine når de kommer etterhvert. Spennende å følge med :)

Gjør det! [emoji4]

Skal jeg gjøre! Du også [emoji4] regner med jeg får svar på tirsdag, når jeg da er på jobbtur! Så får tro jeg kan puste lettet ut og ikke bli lei meg!
 
Hipp hurra! Tok den siste testen min idag 5+2. Kjempe skummelt å ikke skulle teste mer så nå får jeg vel begynne å tro på at jeg faktisk er gravid:happy:

Så fint! :)

Jeg er 5+1 i dag og skulle egentlig teste med digital i dag, men testene har ikke kommet.
Håper de kommer i morgen :)
 
Torsdagsmorgen tok jeg denne;

IMG_1391.JPG
Og søndagsmorgen tok jeg denne;

IMG_1436.JPG

Skal til legen tirsdag og håper han klarer å se hvor langt jeg er på vei. Har faktisk ingen aning selv
 
.
 
Back
Topp