pregglykke
Andre møte med forumet
3+6 til 4+0 [emoji7][emoji271]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sterke og fine tester!❤3+6 til 4+0 [emoji7][emoji271]
Her er to eksempler fra CBD 2-3 uker. Onsdag og i dag.
Må siste streka være like sterk som de andre for å vise 3+?
Tok denne igår 5+0 og fikk 2-3uker og syns jo alle tre strekene var ganske sterke. Håper på 3+ i morgen 5+2, eller burde jeg vente noen dager til kanskje?
Jeg er ikke helt sikker men tror den må være ganske like sterk utfra tidligere poster jeg har lest her på bv om åpnede digitale. Fin stigning på strekene i dine digitale da. Jeg åpnet min 2-3 på onsdag og igår og der var strekene helt like. Ingen økning :/
Prøve igjen om noen dager. Bare 4+5 i dag uansett så!
Har du tatt de på samme tid da?
Er jo forskjellig hvor mye hcg'n øker stiger også satser på du får blodprøve på mandag, så du får det svart på hvitt
Spent på blodprøvene selv !
Ja begge ble tatt på morgenen. Men det trenger jo ikke bety så mye. Tar en ny imorgen eller mandag så får jeg se på den. Og satser på det blir blodprøver til uka. Du får poste resultatene på dine når de kommer etterhvert. Spennende å følge med
Hipp hurra! Tok den siste testen min idag 5+2. Kjempe skummelt å ikke skulle teste mer så nå får jeg vel begynne å tro på at jeg faktisk er gravid
Da satser vi på at de kommer i morgen og at det lyser 3+ mot degSå fint!
Jeg er 5+1 i dag og skulle egentlig teste med digital i dag, men testene har ikke kommet.
Håper de kommer i morgen