Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moro å se utviklingen Tenker å ta neste digital på lørdag, når jeg er 5+2. Da bør den vel vise 3+?
Hold oss oppdatert da Ille spennende vettuJeg tester med en ny digital i morgen. Da er jeg 4+6[emoji85] klarer ikke vente lenger[emoji13]
Men er kjempe gøy å se stigningen[emoji16][emoji16]
Hold oss oppdatert da Ille spennende vettu
Så gøy Jeg har ikm på fredag, så tenkte å ta en ny digital da jeg å14 dpo, ikm i dag [emoji173]
Hehe, skjønner ikke åssen vi skal holde ut i 36 uker tilGikk som forventet. Fikk ikke 3+.
Men jeg er gravid da sier'n[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Moro å se utviklingen Tenker å ta neste digital på lørdag, når jeg er 5+2. Da bør den vel vise 3+?
Det er sånne jeg har kjøpt på eBay og tror de er vanlige. Som du ser så tok jeg en 11 og 13 DPO og de er så vidt man ser på bildet. De var noe mer tydelige i virkeligheten[emoji16]
De strimlene, er de sånn tidlig-tester? Eller en normal?
Det er sånne jeg har kjøpt på eBay og tror de er vanlige. Som du ser så tok jeg en 11 og 13 DPO og de er så vidt man ser på bildet. De var noe mer tydelige i virkeligheten
Hehe, skjønner ikke åssen vi skal holde ut i 36 uker til
Tenkte å ta neste digital på lørdag, når jeg er 5+2, men fikk 1-2 på 14 DPO IKM dagen. Bør jeg vente lengre enn lørdag?
Litt dårlig farge i testen men streken er mer tydelig enn for 3 dager siden, så velger å smiiiile Hvor lenge tester dere? Håper på 3+ på digital i helgen når jeg er 5+2 eller 5+3.
Hvor lenge har dere tenkt å teste for å se stigning?