Våre graviditetstester <3

11dpo[emoji4] krysser fingrene!
a3e68af0871bf58c503937b9d13a0697.jpg
Tydelig en strek der! :) Gratulerer! Spennende å se stigningen de kommende dagene:)
 
Tydelig en strek der! :) Gratulerer! Spennende å se stigningen de kommende dagene:)

Takk :)
Jeg skal til legen i dag for noe annet, så kommer til å spørre om blodprøve der. Men kommer nok til å følge med hjemme også ja [emoji4][emoji4]
 
Takk :)
Jeg skal til legen i dag for noe annet, så kommer til å spørre om blodprøve der. Men kommer nok til å følge med hjemme også ja [emoji4][emoji4]
Tydelig en strek der! :) Gratulerer! Spennende å se stigningen de kommende dagene:)


Ble ingen blodprøve, men han sa jeg kunne komme igjen om jeg var usikker på noe senere :)
Får håpe på tydeligere streker fremover :)
Når kan man bruke cb digital ?
 
Ble ingen blodprøve, men han sa jeg kunne komme igjen om jeg var usikker på noe senere :)
Får håpe på tydeligere streker fremover :)
Når kan man bruke cb digital ?
Digitalen reagerer på 25ml/u så den reagerer som regel på en svak strek på strektestene. Så sant du ikke tester med tidlig tester;)
Hvor mange dpo er du?


EDIT:

Jeg fant det. Jeg testet med digital 13 dpo.
 
Digitalen reagerer på 25ml/u så den reagerer som regel på en svak strek på strektestene. Så sant du ikke tester med tidlig tester;)
Hvor mange dpo er du?


EDIT:

Jeg fant det. Jeg testet med digital 13 dpo.

Ok, takk [emoji4] da venter jeg. Ser det ikke så voldsomt på vanlig strimmel ennå vil jeg tro. Se i morgen:) testet med first respons i dag.
Er 11 dpo :)
 
Gratulerer spirelite :)
Måtte jo prøve i dag jeg også, men fikk ikke 3+ slik jeg håpet. Burde nok ha ventet et par dager til.... men men :rolleyes: Gravid er jeg jo :D

Gravid er du definitivt[emoji13] du har nok bare testet for tidlig. Vet om mange som får 3+ sent. Må tross alt ha svimlende 2000 i hcg for at den skal slå ut på det
 
Gravid er du definitivt[emoji13] du har nok bare testet for tidlig. Vet om mange som får 3+ sent. Må tross alt ha svimlende 2000 i hcg for at den skal slå ut på det
Skulle hatt mer is i magen :wacky: Bør jeg kjøpe en test til eller slå meg til ro? :nailbiting: Guuuud å sprø man blir :facepalm::hilarious: hehe.
 
Back
Topp