Våre cravings

Det jeg har mest lyst på i hele verden for tida (siste par ukene) er en blodig biff. Og det er så lenge til jeg kan spise det! Har også lyst på salami, men grilstad sin er ikke å finne her.
Den blodige biffen jeg spiste like etter fødselen sist var kjempegod, men mens jeg var gravid hadde toro endret oppskriften på peppersaus deres i pose, så jeg ble veldig skuffa likevel :arghh: :hilarious:
 
Det jeg har mest lyst på i hele verden for tida (siste par ukene) er en blodig biff. Og det er så lenge til jeg kan spise det! Har også lyst på salami, men grilstad sin er ikke å finne her.
Høres sykt digg ut! Selv gleder jeg meg mest til å maule spekeskinke :smug: Får du tilfredsstilt salamibehovet litt ved å ha det i toast/ostesmørbrød eller på pizza? :)
 
Sushi :love017 Men blir veldig kvalm av tanken på soyasaus så er litt problematisk:laughing002 Synes sushien blir kjedelig uten, så må være bare liiiiitt soyasaus og så masse wasabi!
 
Jeg og vil ha stranda spekeskinke. :hilarious:
 
Det jeg har mest lyst på i hele verden for tida (siste par ukene) er en blodig biff. Og det er så lenge til jeg kan spise det! Har også lyst på salami, men grilstad sin er ikke å finne her.
De fleste butikker kan ta inn! Spør på din lokale, og hør om de vil ta inn en boks <3
 
Ingen spesielle cravings. Får lyst på noe bestemt til middag fra tid til annen, men ikke mer enn normalt.
 
Ingen spesielle cravings. Får lyst på noe bestemt til middag fra tid til annen, men ikke mer enn normalt.
Samme her. Om jeg ser reklame for en middag,eller noen skriver noe her inne så MÅ jeg ha det :hilarious:
 
Jeg har aldri i mitt liv kjøpt rekesalat før..... Men jaggu var det ikke det pålegget som frista mest her om dagen! Og godt var det og :hilarious:
 
Har/har hatt influensa denne uka, og hangler enda. Har ikke lyst på noe!! Spiser på «trass», men om jeg kommer på noe som frister, så er det langt fra fristende lengre innen jeg har fått kjøpt/laget det.. Det eneste var at jeg fikk akutt lyst på smoothie av bringebær og yoghurt naturell i kveld, og faktisk syntes det var like godt som jeg fantaserte om da jeg drakk den. Høydepunkt :woot:

Ellers kan jeg umulig ha lagt på meg noen julekilo denne jula iaf, orker ikke godteri en gang!:p
 
Back
Topp