Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå! Nam! Jeg pleier å lage min egen til førjulstida... Dvs jeg "pimper" brunost med sukker, sirup, smør og kardemomme DET må jeg gjøre i helgen tror jeg!Spiser julebrunost til den store gullmedaljen om dagen
Det høres utrolig digg, jeg må prøve det til jul. Med vafler. Mmmm!!Ååå! Nam! Jeg pleier å lage min egen til førjulstida... Dvs jeg "pimper" brunost med sukker, sirup, smør og kardemomme DET må jeg gjøre i helgen tror jeg!
Oi, så kult!Ååå! Nam! Jeg pleier å lage min egen til førjulstida... Dvs jeg "pimper" brunost med sukker, sirup, smør og kardemomme DET må jeg gjøre i helgen tror jeg!
Det er veldig digg! Basicly smelter man alt det sammen og koker det til det blir tykt og så heller jeg det i en tom melkekartong og lar det stå og stivne Supergodt!Oi, så kult!
Ja og er sånn hungersultenOg en annen ting: jeg er konstant sulten. Er helt krise!! Flere som har det sånn?
Jaaa, kjennes ut som jeg ikke har spist på dager.. Aldri opplevd makan til sult er liksom ikke tynn, så livredd for å ende opp som en hval til sluttJa og er sånn hungersulten
Huff må le litt, for e sånn man føler man enderJaaa, kjennes ut som jeg ikke har spist på dager.. Aldri opplevd makan til sult er liksom ikke tynn, så livredd for å ende opp som en hval til slutt
Hehe, jeg ler så jeg griner herAnbefaler å ikke kjøpe pepperkakedeig enda ihvertfall jeg bare må ta en stor klump hver morgen og det smaker himmelsk. Hjelpes. Burde ha ventet en måneds tid.