Våre cravings

Salte ting, sure ting og kvikk lunsj:hilarious: Akuratt samme som med de to guttene jeg har gått gravid med før:angelic: Kan tenke og gruble på en ting jeg vil ha, så sier mannen han skal lage det til meg, men da vil jeg plutselig ikke ha det likevell, og blir uggen bare av tanken:hilarious:
 
Eggesalat og bacon, mer bacon og stabburet pai, og dundersalt (men bare en eller to om dagen).
 
I kveld ble det sjokolademousse som gikk ut i 2019 :hilarious:
 
Er sånn jevnt over uggen mye av dagen så vil ikke ha sjokolade eller søte ting. Salt og surt frister mest. Og cola zero. Blir uggen av vann au, jeg som ellers drikker mye vann. Lei.no håper formen går oppover snart. 10+0 i dag❤️
 
Varme rundstykker med pålegg spiser jeg hver eneste dag:joyful: kaviar og leverpostei er digg nå. Samt kjøttpålegg og ost med tomater, salat, sylteagurk og rødbeter:hilarious::hilarious:
 
Helt sjokkert over at jeg ikke har gått opp mer i vekt, så mye som jeg småspiser. Blir mye bixit med sjokoladetrekk på jobb, og andre ting som får opp blodsukkeret raskt. Eneste som holder kvalmen i sjakk.

Ellers har jeg gått fra kullsyrevann til sukkerfri sitronbrus. Veldig forfriskende. Men denne uka har jeg greid å spise både fisk og grønnsaker. Så virker som appetitten er på bedringens vei.
 
Back
Topp