Våre cravings

Varme rundstykker med pålegg spiser jeg hver eneste dag:joyful: kaviar og leverpostei er digg nå. Samt kjøttpålegg og ost med tomater, salat, sylteagurk og rødbeter:hilarious::hilarious:
Samme her :hilarious: stekte meg rundstykker til kveldsmat hver dag sist uke:psykt godt med salt pålegg!!
 
Vanvittig godt ja! :hilarious: Jeg ble sint i stad da mannen kjøpte grove baguetter.. Jeg har IKKE lyst på grove lengere, kun fine:hilarious: Stakkars mann:sorry:
Haha,føler virkelig med deg! Ostebriks fra Coop(änglamark kankje?) er helt sinnsykt gode! Null grovt og smaker som en drøm. Særlig med majones,hvitost og en dæsj salt. Naam
 
Haha,føler virkelig med deg! Ostebriks fra Coop(änglamark kankje?) er helt sinnsykt gode! Null grovt og smaker som en drøm. Særlig med majones,hvitost og en dæsj salt. Naam
Ååh, ostebriks er jo sinnsykt godt! Det må jeg få kjøpt meg :hilarious: majones er digg på også! Ble sulten igjen jeg nå:sour:
 
Jeg spiser sjeldent frukt, og nå Må jeg ha klementiner og bananer hele tiden, epler er på en god nr 2.
Ellers har jeg begynt å like poteter, særlig vanlig kokte poter, kan liksom uke få nok aldri vært glad i poteter før…
Fet mat byr meg i mot, noe jeg som regel er veldig glad i..
 
Frukt er veldig godt for tiden! Og selvfølgelig salt lakris, men prøver å holde meg unna :)
Ellers får jeg plutselig for meg at jeg skal ha noe som jeg har sett andre spiser og klarer ikke glemme det. F.eks var det noen på tv som spiste nachos med guacamole her om dagen, da MÅTTE jeg ha det også. Klarte ikke slutte å tenke på det før jeg fikk det. Samme når jeg så et par barn spise slush for en uke siden.. Jeg har ikke fått tak i slush, men har tenkt på det hver eneste dag siden :p Kanskje jeg skal be kjæresten kjøpe det når han kommer til meg i dag, så jeg blir kvitt cravingen! :smiley-angelic002
 
Jeg spiser sjeldent frukt, og nå Må jeg ha klementiner og bananer hele tiden, epler er på en god nr 2.
Ellers har jeg begynt å like poteter, særlig vanlig kokte poter, kan liksom uke få nok aldri vært glad i poteter før…
Fet mat byr meg i mot, noe jeg som regel er veldig glad i..
Veldig rart at kroppen plutselig kan endre seg sånn! Men veldig bra at du ikke liker fet mat nå da, sånn for vekta og sunnheten sin skyld :D
 
Jeg må melde en bekymring.. Igjen.. Altså, jeg er sulten heletiden.. Er det virkelig normalt? Jeg var ikke slik med første, så veldig uvant for meg. Jeg spiste f.eks i dag to Baguetter(ikke de store) til frokost (aldri vært frokostmenneske) med hjemmelaga kyllingsalat. Jeg var absolutt ikke mett i det heletatt og begynte å leite etter noe mat i skapene på jobb :sour: Fant ikke noe da utenom drops:hilarious: Så da bestilte jeg meg en baguette til lunsj fra kantina også, som jeg spiste kl. 13. Like sulten etter den også. Er det mulig! ?:shifty:
 
Jeg må melde en bekymring.. Igjen.. Altså, jeg er sulten heletiden.. Er det virkelig normalt? Jeg var ikke slik med første, så veldig uvant for meg. Jeg spiste f.eks i dag to Baguetter(ikke de store) til frokost (aldri vært frokostmenneske) med hjemmelaga kyllingsalat. Jeg var absolutt ikke mett i det heletatt og begynte å leite etter noe mat i skapene på jobb :sour: Fant ikke noe da utenom drops:hilarious: Så da bestilte jeg meg en baguette til lunsj fra kantina også, som jeg spiste kl. 13. Like sulten etter den også. Er det mulig! ?:shifty:
Ja har d akkurat likedann :nailbiting: :laughing002korr langt e du på vei?
 
Appelsin!! Jeg har også fått en ting for salt lakris.. passer jo dårlig siden en skal begrense lakris inntaket :arghh:
 
Back
Topp