Våre cravings

Jeg har sånn lyst på salami i dag. Forbudt, såklart. Vurderer å bake noen skiver i ovnen. :hilarious:
 
Appelsin!! Jeg har også fått en ting for salt lakris.. passer jo dårlig siden en skal begrense lakris inntaket :arghh:
Jeg er også helt opphengt i salt lakris... klarer nesten ikke tenke på det uten at jeg føler at jeg MÅÅ ha det! Og tar jeg en bit er det er stor prøvelse å stoppe i tide:stop:
 
Craver melk, akkurat som i forrige svangerskap :laughing002 I tillegg har jeg dilla på knekkebrød med brunost og syltetøy.
 
Hva søren, nå var plutselig knekkebrød med jordbærsyltetøy det eneste jeg kunne tenke meg til kvelds :hilarious:
 
Kvalmen har gått over og jeg kjøpte en boks med pistasjis på søndag, har spist en halvliter is om dagen siden da :banghead: :scratch satser på å få totalt avsmak på søte ting igjen. :knegg:

Ellers går det mye i bacon, og eggesalat med bacon
 
Usikker på om jeg skal kalle det en craving, men har lyst på søte ting daglig. Sjokolade. Sjokolademuffin. Kakao. Usikker på om det er lyst, eller om det er kroppen som skriker etter å få opp blodsukkeret.
 
Åneii.. hvorfor gikk jeg inn på denne tråden istedenfor å ta tannpussen og legge meg? Ble jo SYKT sulten og craver nå 90% av alt som er nevnt her :hilarious:

Har skrevet handleliste til i morgen: Fine baguetter, ingredienser til eggsalat, kyllingsalat og bacon!

Og nå må det bli en skive med noe vi har.. gravidsalami eller kokt skinke med agurk, tomat og majones tenker jeg..
 
Frukt! Går bananas (hehe) for grønne druer, honningmelon, Kiwi, klementiner, og selvsagt, banan.
 
Har aldri likt rødbeter, og syns lukta i seg sjølv er heslig. Fekk så lyst på her ein dag, måtte kjøpa og smaka. Var jo ikkje heslig? Merkelige greier :joyful:
 
Det jeg har mest lyst på i hele verden for tida (siste par ukene) er en blodig biff. Og det er så lenge til jeg kan spise det! Har også lyst på salami, men grilstad sin er ikke å finne her.
 
Back
Topp