Jeg har sånn lyst på salami i dag. Forbudt, såklart. Vurderer å bake noen skiver i ovnen. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Enig! Jeg stekte noen skiver i går, hadde såååå lyst på!Jeg har sånn lyst på salami i dag. Forbudt, såklart. Vurderer å bake noen skiver i ovnen.![]()
Jeg er også helt opphengt i salt lakris... klarer nesten ikke tenke på det uten at jeg føler at jeg MÅÅ ha det! Og tar jeg en bit er det er stor prøvelse å stoppe i tideAppelsin!! Jeg har også fått en ting for salt lakris.. passer jo dårlig siden en skal begrense lakris inntaket![]()

JA hungersnød og brekninger om jeg ikke spise hver tredje time. Minst!! Og craver McDonalds av alle tingOg en annen ting: jeg er konstant sulten. Er helt krise!! Flere som har det sånn?
Anbefaler deg å kjøpe denne da! Kjempegod og trygg for gravideJeg har sånn lyst på salami i dag. Forbudt, såklart. Vurderer å bake noen skiver i ovnen.![]()
Finnes det noe sånt!!!! Takk for tipset, nå ble jeg gladAnbefaler deg å kjøpe denne da! Kjempegod og trygg for gravide![]()
Aah, denne med masse majo.... Himmelsk for en gravid som savner salami/spekemat!Anbefaler deg å kjøpe denne da! Kjempegod og trygg for gravide![]()

Du kan spise den som heter «fersk salami» fra Grilstad! Den er kokt og helt trygg!Jeg har sånn lyst på salami i dag. Forbudt, såklart. Vurderer å bake noen skiver i ovnen.![]()

Har hatt skikkelig dilla på rødbeter i begge svangerskapene mine! Leverpostei med rødbeter <3Har aldri likt rødbeter, og syns lukta i seg sjølv er heslig. Fekk så lyst på her ein dag, måtte kjøpa og smaka. Var jo ikkje heslig? Merkelige greier![]()