Jeg har sånn lyst på salami i dag. Forbudt, såklart. Vurderer å bake noen skiver i ovnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Jeg stekte noen skiver i går, hadde såååå lyst på!Jeg har sånn lyst på salami i dag. Forbudt, såklart. Vurderer å bake noen skiver i ovnen.
Jeg er også helt opphengt i salt lakris... klarer nesten ikke tenke på det uten at jeg føler at jeg MÅÅ ha det! Og tar jeg en bit er det er stor prøvelse å stoppe i tideAppelsin!! Jeg har også fått en ting for salt lakris.. passer jo dårlig siden en skal begrense lakris inntaket
JA hungersnød og brekninger om jeg ikke spise hver tredje time. Minst!! Og craver McDonalds av alle tingOg en annen ting: jeg er konstant sulten. Er helt krise!! Flere som har det sånn?
Anbefaler deg å kjøpe denne da! Kjempegod og trygg for gravideJeg har sånn lyst på salami i dag. Forbudt, såklart. Vurderer å bake noen skiver i ovnen.
Finnes det noe sånt!!!! Takk for tipset, nå ble jeg gladAnbefaler deg å kjøpe denne da! Kjempegod og trygg for gravide
Aah, denne med masse majo.... Himmelsk for en gravid som savner salami/spekemat!Anbefaler deg å kjøpe denne da! Kjempegod og trygg for gravide
Du kan spise den som heter «fersk salami» fra Grilstad! Den er kokt og helt trygg!Jeg har sånn lyst på salami i dag. Forbudt, såklart. Vurderer å bake noen skiver i ovnen.
Har hatt skikkelig dilla på rødbeter i begge svangerskapene mine! Leverpostei med rødbeter <3Har aldri likt rødbeter, og syns lukta i seg sjølv er heslig. Fekk så lyst på her ein dag, måtte kjøpa og smaka. Var jo ikkje heslig? Merkelige greier