Vår lille julegave <3

I natt fikk jeg sover MASSE :D
Min kjære tok Emilie fra 9 tiden (jeg hadde pumpet), så han matet henne i 12 tiden og jeg fikk henne rundt 2 tiden.
Da spiste hun og sov i nesten 5 timer! :eek:

Hun ville vist ikke roe seg når han hadde henne, så han ble veldig sliten.
Så nå vet han hvordan jeg har det på de kveldene hun ikke sovner før 2-4.
Får nok litt mer forståelse for det nå ;) hehe
 
I natt fikk jeg sover MASSE :D
Min kjære tok Emilie fra 9 tiden (jeg hadde pumpet), så han matet henne i 12 tiden og jeg fikk henne rundt 2 tiden.
Da spiste hun og sov i nesten 5 timer! :eek:

Hun ville vist ikke roe seg når han hadde henne, så han ble veldig sliten.
Så nå vet han hvordan jeg har det på de kveldene hun ikke sovner før 2-4.
Får nok litt mer forståelse for det nå ;) hehe
Godt at de får prøvd seg litt, så kan de bedre se hvorfor vi blir slitne av en liten baby :hilarious:
 
Godt at de får prøvd seg litt, så kan de bedre se hvorfor vi blir slitne av en liten baby :hilarious:

Jepp, han har veldig godt av det. Han må jo få litt selvtillit som pappa, lære triks selv og henne å kjenne.
Hun er jo så avhengig av meg, og det ser nok ut som det er så "lett" for meg med henne.
Men om natten så blir det fort tungt. Så dette gjorde godt :)
 
Jepp, han har veldig godt av det. Han må jo få litt selvtillit som pappa, lære triks selv og henne å kjenne.
Hun er jo så avhengig av meg, og det ser nok ut som det er så "lett" for meg med henne.
Men om natten så blir det fort tungt. Så dette gjorde godt :)
Det er slik med samboer. Lillegutt er fryktelig urolig på kvelden og da er det veldig lett å bare gi lillegutt til meg for jeg vet hvordan jeg roer ham :sorry: han lærer det jo ikke hvis han ikke prøver :p
 
Det er slik med samboer. Lillegutt er fryktelig urolig på kvelden og da er det veldig lett å bare gi lillegutt til meg for jeg vet hvordan jeg roer ham :sorry: han lærer det jo ikke hvis han ikke prøver :p

Nei, det er det.
Når jeg i tillegg sover, så kan hun ikke leveres over til meg. Da må man bare fikse selv :)
Jeg har selv gått med henne i 2-3timer på natten fordi hun ikke roer seg, så jeg deler gledelig den opplevelsen :hilarious: hehe
 
Nei, det er det.
Når jeg i tillegg sover, så kan hun ikke leveres over til meg. Da må man bare fikse selv :)
Jeg har selv gått med henne i 2-3timer på natten fordi hun ikke roer seg, så jeg deler gledelig den opplevelsen :hilarious: hehe
Pga jeg ammer og vi har frøkna så slipper han nattevåk, noen som være brukende for henne på dagen :p
 
Rart å si at tiden går fort men også sakte.
Emilie har gått opp en størrelse i klær, og veier nå hele 4550g.
Det har gått så fort, føles som hun har blitt så stor.
Men dagene hjemme går sakte nå. Gleder meg til helgene, så jeg får mere tid med samboer!
Var så fint med han hjemme, så jeg savner han på hverdagene nå.
 
Rart å si at tiden går fort men også sakte.
Emilie har gått opp en størrelse i klær, og veier nå hele 4550g.
Det har gått så fort, føles som hun har blitt så stor.
Men dagene hjemme går sakte nå. Gleder meg til helgene, så jeg får mere tid med samboer!
Var så fint med han hjemme, så jeg savner han på hverdagene nå.

Jeg synes også at Nathalie har blitt så stor. Nå veier hun 5405g! Det går så inmarri fort. Jeg synes dagene går fort men gleder meg likevel hele tiden til helgen når mannen har fri.
 
Kjenner meg så igjen i det du skriver. Allikevel har jeg funnet noe gøy å gjøre på dagene slik at jeg ikke bare venter på at mannen skal komme hjem.. men det er morsomt i helgene når han har fri, definitivt!
 
Den siste uken har Emilie sover over 4 timer i strekk om natten, flere dager.
Det er utrolig herlig. :D
Så nå blir det bare en amming midt i natten, i 4/5 tiden.
På dagtid er vi på 2-3 timer mellom hver, så det føles som hun har startet å få litt døgnrytme.
Sikker bare ønsketenkning fra en håpefull mamma her :hilarious:
 
Den siste uken har Emilie sover over 4 timer i strekk om natten, flere dager.
Det er utrolig herlig. :D
Så nå blir det bare en amming midt i natten, i 4/5 tiden.
På dagtid er vi på 2-3 timer mellom hver, så det føles som hun har startet å få litt døgnrytme.
Sikker bare ønsketenkning fra en håpefull mamma her :hilarious:
Håper jo såklart det ikke bare er ønsketenkning da ;)
Samme med K, 2-3 timer på dagtid og mange gode hviler innimellom ammingen. Sover og 3-4 timer i strekk på natten. Håper det fortsetter. Så jeg er nok like håpefull som du :sorry::p
 
I morgen blir det første møte med barselgruppe.
Veldig spent :)
Ikke minst på om været kommer til å være et problem :wideyed:
 
I morgen blir det første møte med barselgruppe.
Veldig spent :)
Ikke minst på om været kommer til å være et problem :wideyed:
Lykke til! Blir sikkert gøy å treffe/bli kjent med andre.:)
 
I natt sov lille gull over 6 timer i strekk, med over 7 timer mellom amminger.
Det var herlig, selv om det tok 3 timer og 3 amminger for å få henne til å sovne da :wacky:

Nå sitter vi i sofaen og koser oss. Vel, hun sover, jeg koser :)
Så herlig det er :Heartred
Smelter helt når hun smiler
 
I natt sov lille gull over 6 timer i strekk, med over 7 timer mellom amminger.
Det var herlig, selv om det tok 3 timer og 3 amminger for å få henne til å sovne da :wacky:

Nå sitter vi i sofaen og koser oss. Vel, hun sover, jeg koser :)
Så herlig det er :Heartred
Smelter helt når hun smiler
Så deilig med slike netter :)
 
Oij.
Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her.
Dagene går så fort hjemme med lille Emilie.

Hun klarer nå å sove i vogga i løpet av dagen, så ryggen min får litt pause, og det er godt :)
Hun smiler og ler og er en glede å ha i hus.
Veldig kjedelig at det er så kaldt, så vi ikke får gått noen lange turer, men det skal vi ta igjen senere.

Her er noen bilder av lille hjerteknuseren min.
Beste lille jenta min :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

FullSizeRender.jpg

IMG_8574.JPG
 
Så skjønn ei lita jente :Heartpink
 
For en nydelig jente, og en herlig bamsedress:happy:
 
Back
Topp