Vår lille julegave <3

Skikkelig søt jente :happy:
 
Mamma og baby timen gikk overraskende bra :)
Hun sov de første 5 min, men så gråt en av de andre små, så hun våknet.
Alle små lå i en samling midt i rommet, så jeg la henne der.
Der lå hun og en liten gutt og bare stirret på hverandre i ca 20 min før begge ble lei og måtte være med på timen. :hilarious:
Kommer nok til å dra på timen igjen. Fint for meg og for henne.
 
I dag var det 3mnd kontroll og vaksine.
Jeg synes det var forfærdelig :shy:
Heldigvis var henne pappa med og kunne holde henne når hun fikk vaksiner.
Jeg er redd for sprøyter og mamma tårene slo skikkelig til når jeg bare tenkte på at hun skulle bli stukket.
Så jeg måtte ut av rommet.
Men det hjalp ikke, for da jeg kom inn igjen og skulle trøste henne så trillet det en del tårer :shy:
Lille elsklingen min :Heartred

Men det gikk fint, og hun sovet fort etterpå og har nå snart sovet i 2 timer.
Så hun har det så fint så. :)
 
I dag hadde vi vår første time på babysvømming :D
Å det var så koslig.
Emilie syntes det var, helt ok. Ikke skummelt, men ikke kjempe moro.
Det var så utrolig mye spennende å se på. Stakars hun ble helt utslitt.
Så nå sover hun godt.
Jeg gleder meg allerede til neste gang:)
 
I dag, på 4mnd dagen sin så snudde lillegull seg fra rygg til mage for første gang :D
Så moro. Hun har gjort det to ganger så langt i dag.
 
Oij. Her skjer alt på en gang :eek:
Nå har det dukket frem en liten tann hos mini.
Noe tidligere enn forventet, så da er det nok forklaringen på hvorfor hun har vært litt mer urolig i det siste. :)

Nå snur hun seg også nesten hver eneste gang jeg legger henne ned.
Så moro altså :)
 
Huff, nå har lillegull fått øyekatarr :(
Ikke noe moro. Men ser ut som det er litt bedring fra i går.
 
Så langt i dag har vi hatt skikkelig god dag :Heartred
For første gang på over 2 uker har Emilie sovet lengre enn 3 timer i løpet av natten. Også 2! ganger, så det ble bare to amminger.
Hun lekte lenge alene på matte, så jeg har laget sviskemos og babygrøt (som sto over natten) og satte ny porsjon i bløt.
Har hatt på klesvask, tømt oppvaskmaskinen, Emilie har fått babymat for først gang og jeg har selv spist bra.
Hun har sovet mellom hver amming og nå ligger hun i senga mens jeg kan kose meg med kaffe og fotobok :)
Herlig herlig :)
 
Så langt i dag har vi hatt skikkelig god dag :Heartred
For første gang på over 2 uker har Emilie sovet lengre enn 3 timer i løpet av natten. Også 2! ganger, så det ble bare to amminger.
Hun lekte lenge alene på matte, så jeg har laget sviskemos og babygrøt (som sto over natten) og satte ny porsjon i bløt.
Har hatt på klesvask, tømt oppvaskmaskinen, Emilie har fått babymat for først gang og jeg har selv spist bra.
Hun har sovet mellom hver amming og nå ligger hun i senga mens jeg kan kose meg med kaffe og fotobok :)
Herlig herlig :)
Høres ut som dere har hatt en veldig fin dag til nå, håper den fortsetter slik :happy: Usj, skulle også ha lagd sviskemos. Og må gjøre rent, for skal arrangere babyshower for bestevenninna mi hos oss imorgen :shy:
 
Back
Topp