Vår lille julegave <3

Høres ut som dere har hatt en veldig fin dag til nå, håper den fortsetter slik :happy: Usj, skulle også ha lagd sviskemos. Og må gjøre rent, for skal arrangere babyshower for bestevenninna mi hos oss imorgen :shy:

Har fått meg i god humør så langt i allefall :)
Det er kjempelett å lage.
Jeg kjøper nok ikke flere glass med det. En pose tørka svisker i vann over natten. Så koke til de er møre og fryse isbiter :)
Kommer til å fryseren full av isbiter med babymat jeg :hilarious: hehe
 
Har fått meg i god humør så langt i allefall :)
Det er kjempelett å lage.
Jeg kjøper nok ikke flere glass med det. En pose tørka svisker i vann over natten. Så koke til de er møre og fryse isbiter :)
Kommer til å fryseren full av isbiter med babymat jeg :hilarious: hehe
Ja, lagde til frøkna da hun var liten, bare må få tak i en sil (vi har faktisk ikke det :eek:):) har sett at selv om de skal være steinfrie, så har folk funnet steiner i etter de er most, jeg er livredd for det :nailbiting: veldig praktisk å fryse ting ja:happy:
 
Ja, lagde til frøkna da hun var liten, bare må få tak i en sil (vi har faktisk ikke det :eek:):) har sett at selv om de skal være steinfrie, så har folk funnet steiner i etter de er most, jeg er livredd for det :nailbiting: veldig praktisk å fryse ting ja:happy:

:eek: forsatt stener? ikke bra. Da skal jeg sjekke ordentlig når de kokes!
 
:eek: forsatt stener? ikke bra. Da skal jeg sjekke ordentlig når de kokes!
Ja, jeg har sett noen som delte det på en gruppe på Facebook, tror det var den "hjemmelaget barnemat" eller noe sånn :sorry: det er jo kjempeskummelt :nailbiting: fikk jo veldig dårlig samvittighet overfor frøkna som har fått det opp igjennom og jeg aldri har sjekket for stein, heldigvis har det gått fint :)
 
Oij. Her skjer alt på en gang :eek:
Nå har det dukket frem en liten tann hos mini.
Noe tidligere enn forventet, så da er det nok forklaringen på hvorfor hun har vært litt mer urolig i det siste. :)

Nå snur hun seg også nesten hver eneste gang jeg legger henne ned.
Så moro altså :)
Så morro!!
 
På onsdag var det vaksine tid igjen :sorry:
Heldigvis kunne samboer bli med også denne gangen.
Men denne gangen gikk det fint. Emilie gråt ikke så veldig mye og jeg ikke i det heletatt, så vi har begge blitt litt tøffere.
Tiden etter vaksine gikk veldig bra. Hun var glad og i god form. Spiste masse grøt også.
Men utpå kvelden ble hun varmere og varmere selv om humøret var på topp. Men 3timer etter mat kom alt i retur.
Så det ble masse kos og alt for sent i seng. Dagen etter var hun feber fri, men hadde mye søvn å ta igjen.

Nå har hun startet å dra beina sine oppunder magen og kan løfte seg ganske bra med armene, så det blir spennende å se om hun ikke gjør sine første forsøk på krabbing snart.

Elsker den lille blidfisen min såååå mye! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Skjermbilde 2018-05-11 kl. 21.50.16.png
 
For ei skjønn lita jente ❤️ De vokser så fort!
 
Så godt at det er overstått! Blidfis!!! :D:D
 
I dag er lille elsklingen 6mnd.
Tiden har gått så utrolig fort! :eek:
Hun spiser grøt to ganger om dagen, drikker vann av flaske selv og vi har startet tilvenning på mme.

Nå har hun sovet i sin egen seng i snart 2 uker.
Første legging tar litt tid, men ellers går kveldene bra. :)

Flotte store jenta vår.

35077491_10156405883803620_3085815508323270656_n.jpg
 
I dag er lille elsklingen 6mnd.
Tiden har gått så utrolig fort! :eek:
Hun spiser grøt to ganger om dagen, drikker vann av flaske selv og vi har startet tilvenning på mme.

Nå har hun sovet i sin egen seng i snart 2 uker.
Første legging tar litt tid, men ellers går kveldene bra. :)

Flotte store jenta vår.

Vis vedlegget 262015
Gratulerer med 6 mnd!!
 
For ei blid og søt lita jente som begynner å bli så stor :) Gratulerer med 6 måneder ❤️
 
I dag har vi kommet hjem etter en ukes ferie i sverige.
Jeg var ute på dans 5 av 7 kvelder, og pappa hav hjemme med lillegull.
Kun en gang fikk jeg lagt henne før jeg dro, så han har vært en superpappa denne uken.
Så stolt av han altså :Heartred
 
I dag har vi kommet hjem etter en ukes ferie i sverige.
Jeg var ute på dans 5 av 7 kvelder, og pappa hav hjemme med lillegull.
Kun en gang fikk jeg lagt henne før jeg dro, så han har vært en superpappa denne uken.
Så stolt av han altså :Heartred
Så herlig å få litt fri, og at det har gått så fint for pappaen :happy:
 
Back
Topp