Utstyrtråden

Hvilken modell er dette? LA? Duo jogger? Fornøyd? :)

Er Flexi Travel 2.0 Har ikke prøvd den ennå, men det var veldig lett å bytte mellom ligge og sittedel, deilig at det er tre innstillinger på sittedelen. Å så er det harde hjul så jeg slipper å være redd for å punktere. Lett å legge sammen og slå opp. Tar liten plass når slått sammen. pakka den kom i hadde total vekt på 13,5 kg. Så den veier ikke stort :) noe som jeg merket da jeg bærte den opp trappa understell og sittedel veier under 10 kg.
Ville ha en lett vogn, å en med svingbare fram hjul :) så tror jeg kommer til å bli fornøyd.
 
Det var crazyday på en babyutstyrsbutikk i forrige uke og jeg endte opp med å kjøpe Stokke trailz vogn og et stellebord;)
Og så fant jeg doomoo ammepute Str L til 630,- på jollyroom.no så jeg bestilte den og:D Og noen bodyer og pysjamaser fra barnas hus....
 
Det var crazyday på en babyutstyrsbutikk i forrige uke og jeg endte opp med å kjøpe Stokke trailz vogn og et stellebord;)
Og så fant jeg doomoo ammepute Str L til 630,- på jollyroom.no så jeg bestilte den og:D Og noen bodyer og pysjamaser fra barnas hus....

Så greit da. Hvor mye sparte du på tilbudene da?:)
 
Så greit da. Hvor mye sparte du på tilbudene da?:)
Vogna sparte jeg 2500,- på, stellebordet 200,- og ammeputa 270,- Pysjamaser og bodyer var sånn pakke, 3 for 89,- førpris 149,-
Og så kom mamma og lurte på om hun fikk lov til å betale vogna for oss :D
 
Har det meste etter førstemann, trenger vel kun ny stellebordsmatte og bilstol til nyfødt ;-) Vi ville ikke vite kjønn forrige gang, så har en god del nøytrale klær til de første månedene :)
 
Vogna sparte jeg 2500,- på, stellebordet 200,- og ammeputa 270,- Pysjamaser og bodyer var sånn pakke, 3 for 89,- førpris 149,-
Og så kom mamma og lurte på om hun fikk lov til å betale vogna for oss :D
Ohhh, så herlig da. Hva kom vognen på ?
Greit med snille mammaer:D;)
Er så usikker på hva vi skal gjøre med vogn. Har jo en duovogn som guttungen bruker sportsdelen enda. Har den stående i barnehagen og han sover veldig greit i den der. Har tenkt hele tiden å kjøpe en ny trille til han da med full liggestilling...men nå vil jeg ha ny vogn til nestemann også gitt siden den sportsdelen på den vi har funker så bra til han enda...men hmm...da blir det mye mer penger enn jeg hadde tenkt:p
 
Vogna kom på 6100,- Kjøpte den uten sportsvogndelen, vet ikke helt om jeg liker den.. Bor jo i kalde nord og den er ganske åpen og uten fottrekk, så jeg tror det blir en egen sportsvogn.
Skjønner godt du vil ha ny vogn.. Er jo litt ekstra stas! Og praktisk mtp storebror.
 
Vogna kom på 6100,- Kjøpte den uten sportsvogndelen, vet ikke helt om jeg liker den.. Bor jo i kalde nord og den er ganske åpen og uten fottrekk, så jeg tror det blir en egen sportsvogn.
Skjønner godt du vil ha ny vogn.. Er jo litt ekstra stas! Og praktisk mtp storebror.

Kjøpe egen sportsvogn da;)

Jepp, er det:D Og vil tro guttungen fortsatt sover I barnehagen når nestemann kommer...Er jo en stund til nestemann er poppa ut, men nå er han iallefall veldig avhengig av en hvil på dagtid:)
Og vil ha en vogn med fresh farge:p Må se hva mannen syns om ny vogn da :p
 
Lurer på om det blir en Mountain Buggy Urban Jungle Luxury Collection Nautic Navy, den er sp fin:)
 
Lurer på om det blir en Mountain Buggy Urban Jungle Luxury Collection Nautic Navy, den er sp fin:)
Shit den var fin!!

Hadde Mb urban jungle til minste og bare elsker den vogna. Hadde tenkt til å kjøpe en ny en nå(solgte den andre siden vi var ferdig med barn :p )!
Spørs om ikke det blir en sånn en, selv om den kanskje ikke passer helt på bygda med maritimt utseende ;) hehe
 
86db8f833f212871ed15b4f735ee5277

Denne kom i posten i dag :)
 
Har ikkje kjøpt noe enda. Skal vente til etter oul 16 juni. Har fått en del og skal kjøpe en del utstyr brukt hos ei venninne.
 
Deiligt å komme så langt at eg føler det er ok å kjøpe inn litt. Har kjøpt ny vogn på salg og litt klær
 
2ba736152df2acb8ca8536e7b85a167a
d6e19fe1d3ca954f38232e7a9d3af9cf
75842a18af1d8f80a02f72c1fc860b21


Bonus barna har valgt ut! Eneste jeg sa var at de fikk ikke lov å kjøpe noe rosa eller lilla eller skikkelig jente resten fikk de bestemme selv
 
Back
Topp