Utstyrtråden

Vi har det meste fra første barn, men det var et par ting vi ikke hadde sist som vi vil ha nå :) Har kjøpt vognbag og vippestol allerede, men det var bare fordi jeg kom over det jeg ville ha, veldig fint brukt og til en grei penge :)
 
Kjøpt ammepute og Leander vugge :) venter med resten ;)
 
Vi har kjøpt en Troll Monica vugge, en Troll Loft lekegrind og en Easygrow mini bilstolpose. Alt brukt til halv pris, under et år gammelt :) Glad i å gjøre gode kjøp;)
Har lista klar for hva vi skal kjøpe, kjøper litt etter litt, venter på tilbud ol. Vogn kjøper vi nærmere høsten. Blir en Stokke trailz her og! Grå. Den er SÅÅ fin og veldig god å kjøre!
 
Har ikke kjøpt noe. Regner med vi venter til august. Har tatt vare på allt etter førstemann nesn, så er ikke mye vi trenger.
Det vi trenger er bilstol, vogn, stellebord, gulpkluter og evt noe nøytrale klær.
Blir det gutt har jeg kassevis med klær, og blir det jente er det slekt dom har dunger med klær vi får arve :)
 
Kommende mormor har bestemt at kun emmaljunga edge er bra nok vogn. Har ikke kjøpt den enda, men meget fornøyd med at hun betaler den.. :-D ellers har det ikke blitt kjøpt inn stort her i huset. Venter nok også til etter oul med å handle noe.. Mye også fordi kommende storesøskene foreløpig ikke vet noe enda.. :)
 
Vi skal begynne å kjøpe inn litt snart,ta d litt og litt:) tenkte å sette meg ned m mamma en dag å skrive en liste over alt utstyret vi trenger,jeg har ikke peiling!godt å ha mamma:D hehe!
 
I går satt jeg og skrev liste! :D syns det er greit å ha alt skrevet ned da er det lettere å ikke glemme noe! Siden mannen har en datter født i oktober var det lettere å skrive va man trenger og ikke! :p
 
Okei jenter;) Må vise bilder av hva dere kjøper underveis da;)

Har selv det meste i hus fra førstemann:)

Vippestol har vi denne:

30273_7420.jpg Baby bjørn.

Bilstol har vi maxicosi.
Skal kjøpe ny bilstolpose, tenker det blir voksi.

Vogn har vi denne:
jedovogn_04.jpg

Stelleveske dennec4d62cc3bdcb43998066acb32be3d73a-image.jpeg
Har også brukt en stor veske fra louis vuitton mye. Så bytter på de to til nestemann og. Denne er lyseblå, men får nå duge til jente og;)

Har seng osv osv...
 
Har kjøpt babycall, gubben skal snekre sånn bedside seng:) får låne vugge til og ha i stua av en vennine:)
 
Last edited:
Har heldigvis masse utstyr fra før. Seng, madrass,dyne,sengetøy, vogn(mangler bag,men den skal jeg kjøpe av ei venninne), dunpose til vogna, masse klær, tepper, gulpekluter osv...
Skal kjøpe babynest,ammepute,babycall,vippestol,bæresele,bilstol og base. Også trenger jeg muligens litt mere ullklær.
Gleder meg sånn til å få ta frem igjen kassene med babyklær. Blir så koselig å bruke om igjen :)
Men skal vente med innkjøp til etter oul. Mulig det blir etter sommerferien, men vet hva jeg skal ha, så kommer nok til å kjøpe om jeg kommer over et godt tilbud :)
 
Jeg har kjøpt en sånn 2-pk med pysj fra newbie, jeg. :) Og det var bare for å ha noe for å gjøre det litt mer virkelig. Kommer til å vente med å kjøpe store ting i hvert fall, men har begynt å se da. Står ganske bestemt på at vi vil ha baby jogger city elite :) Bilsete får vi låne om vi trenger det, mest sannsynlig en bedside crib også.
 
4e82eb3b12a632c4c8c1de21cd2b3e8f


Bonus jenta fikk velge første plagget i dag! <3
 
Jeg skal vente til etter ultralyd på torsdag, litt fordi jeg ikke helt tørr å kjøpe noe før jeg vet at alt er bra og litt fordi jeg ikke får lønn før neste uke :p
 
Kjøpte dyne til vugge og seng igår. 40% på princess! Prøver å kjøpe etterhvert det dukker opp tilbud :)
 
e8b05047b7631f6d29ca839eaa8cb53b

Skal ha sånn stol! :)
 
Jeg er så heldig å ha en lillesøster på 2 år i oktober, min prinsesse får arvet henne hele livet <3 vi har det meste unntatt vogn for lillesøster bruker sin i barnehagen :) får litt mer å tenke på om det viser seg at det er en guttebass på oul :D
 
Kjøpte Emmaljunga Edge duo i dag brukt! Skikkelig fin!

Snuppa på to hevder det er hennes nye vogn ;) Men hun skal nok få prøvekjøre den i morgen i toget da hennes trenger et nytt dekk..

ImageUploadedByBV Forum1431817444.579340.jpg
 
Siden det er samme kjønn som sist har jeg endel. Trenger bare vogn bag, ullklær, klær generelt til vinter, bilstol pose. Vi skulle få arve litt og fra tante barnet som er født i oktober ifjor. Vi bytter klærne :)
 
Back
Topp