Utstyrtråden

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har du kjøpt noe enda?
Har du kanskje mye fra tidligere barn?

Er det noe du/dere har bestemt dere for å kjøpe?:)

Del;)
Vogn, stellebord, stelleveske, matstol, vippestol, bilstol etc. etc.
 
Vi venter med innkjøp til etter Oul.
Vi må ha det meste da stort sett alt er solgt etter storesøster utenom matstol, babygym og flanellkluter.
Svigermor har voksipose og vugge.

Her blir det ihvertfall grå Stokke Crusi vogn og izi sleep bilstol.
Vi skal ikke ha stellebord, men bruke den enormt lange benkeplata fra vasken på badet.

Resten får vi ta litt som det kommer, ull, klær, vippestol ol.

Vi stresser ikke, men jeg gleder meg til å komme igang med innkjøp :D
 
Kommer nok til å vente til etter OUL.
Det vi har er saueskinnspose og voksi urban posen.
Siden vi ikke skulle ha flere barn har vi kvitta oss med alt av utstyr og klær :p
 
94ed7172642865c7c62f0b2e264cadeb


Ønsker meg denne, fra Stokke!! Men venter nok til en stund til før jeg begynner med innkjøp, blir nok bare å spare litt penger nå ;)
 
Har ikke kjøpt noe ennå, venter til etter oul :) Har to gutter så blir det en gutt til har vi nok klær, blir det jente handler og strikker jeg nok noe rosa.
Vi trenger søskenvogn, en vognpose til, en sprinkelseng til, muligens matstol. Egentlig ny bil :/ Er redd vi ikke får plass til tre seter bak!!
 
Ikke kjøpt bare sett! :)
Skal å kjøpe litt klær nåt vi hat i informert bonusdattera vår :)
 
Jeg har kjøpt vogn og en 3i1 stol:) (vugge,vippestol å spisestol ) :) resten venter jeg med :)
 
Har de fleste planene klar på hva jeg skal kjøpe så tenker jeg tar det når jeg finner på tilbud:)
 
Vi har jo endel etter gutten vår, men siden han enda er ganske liten må vi nok ha dobbelt av noe og noe jeg savnet/ikke hadde til han.
Har alt kjøpt sprinkelseng, fikk billig for 100,- :)
Ellers trenger/ønsker vi: stellebord, lekegrind, babynest, madrass, vognpose, bilstolpose, stokke tripptrapp stol.. newbornsete til stokkestol får vi antakeligvis låne:) og klær om det er jente må vi kjøpe litt av:D og kanskje sånn søskenbrett til vogna eller hva det heter. Det var det jeg kom på i farta:)
 
Har kjøpt vogn! Brukt, en emaljunga til 3500,-. Med både bag og sportsdel, ståbrett for søsken og stellebag! Brukt på et barn før, har ikke hentet den, men er vis ei venninne så stoler på at den er i god stand!

Har seng, spisestol, BabyBjørn vippestol, masse klær uansett kjønn, bilstolpose.

Må ha bilstol, mulig vi må ha en vognpose til siden HO bruker sin fortsatt...

Har lyst på tripp trapp med new born setet...
 
Har kjøpt vogn! Brukt, en emaljunga til 3500,-. Med både bag og sportsdel, ståbrett for søsken og stellebag! Brukt på et barn før, har ikke hentet den, men er via ei venninne så stoler på at den er i god stand!

Har seng, spisestol, BabyBjørn vippestol, masse klær uansett kjønn, bilstolpose.

Må ha bilstol, mulig vi må ha en vognpose til siden HO bruker sin fortsatt...

Har lyst på tripp trapp med new born setet...
 
Jeg har kjøpt seng, madrass, stellematte, badebalje og noe klær og småtteri :)
 
Ja, fikk opp bildet :) veldig fin :D har vurdert å kjøpe Tiny Love 3i1, men denne har jo stol inkludert, så den er muligens et bedre kjøp. Må undersøke litt mer (bra det er lenge til november!) ;)

Ja veldig spendt på denne. Det jeg likte god er at vippestolen er i bord høyde så er veldig greit når du skal gi grøt å ha di ved deg når du selv spiser :) det likte jeg veldig godt. Husker sist når jeg skulle spise så skulle altid litlå ligge i armen. Stokke og har jo den newborn sete men det er så dyrt igjen :eek: jeg betalte 1500kr for hele denne. Da var den på halv pris :)
 
Back
Topp