Takk for info :)! Kjenner jeg er helt grønn på slikt som dette :laughing002 Jeg forstod ikke helt forskjellen, untatt som du sa at x’n er noe lenger :)
Og stivere kanter! Noe jeg synes hadde vært irriterende. De er veldig trygge, både våkne og sovende, i 3’eren :love017 Så går egentlig bare på preferanse! Kan sikkert bruke X litt lengre pga lengden? Men da må man ha de stive kantene da, som jeg synes frister lite om jeg skal ligge inntil haha!
 
Og stivere kanter! Noe jeg synes hadde vært irriterende. De er veldig trygge, både våkne og sovende, i 3’eren :love017 Så går egentlig bare på preferanse! Kan sikkert bruke X litt lengre pga lengden? Men da må man ha de stive kantene da, som jeg synes frister lite om jeg skal ligge inntil haha!
Noen som vet om det finnes fysiske butikker som selger disse? Hadde vært fint å sett de i virkeligheten før innkjøp.
 
Sniker. Jeg oppdaget en stund etter at jeg har kjøpt najell vol3 carrier at man har ingen mulighet til å ha tisselaken/madrassbeskytter/laken i den? Må kjøpe ekstra madrassbeskytter fra Najell stemmer det? Blir jo ganske dyrt.. så kan/bør man kanskje kjøpe sånn kanter til å ha til minste babyen, og utvendig plast beskytter hvis du skal ha den i seng og på mindre hygieniske steder utenfor hjemmet :bag: må selvfølgelig ikke men ser godt poeng med å ha alt det. Da koster den plutselig det dobbelte :oops:
 
Sniker. Jeg oppdaget en stund etter at jeg har kjøpt najell vol3 carrier at man har ingen mulighet til å ha tisselaken/madrassbeskytter/laken i den? Må kjøpe ekstra madrassbeskytter fra Najell stemmer det? Blir jo ganske dyrt.. så kan/bør man kanskje kjøpe sånn kanter til å ha til minste babyen, og utvendig plast beskytter hvis du skal ha den i seng og på mindre hygieniske steder utenfor hjemmet :bag: må selvfølgelig ikke men ser godt poeng med å ha alt det. Da koster den plutselig det dobbelte :oops:
Jeg har kjøpt både vanntett underlag og plast beskytter fra Najell. Synes ikke det var såå ille pris, med tanke på hvor mye de rundt meg har brukt sin vol3 :knegg: de bruker den i senga, i sofaen, i vogna, på besøk, på babysvømming, på trening etc, og da blir det fort verdt det. Spørs helt hvor mye du blir å bruke den og hvor :Heartred
 
Jeg har kjøpt både vanntett underlag og plast beskytter fra Najell. Synes ikke det var såå ille pris, med tanke på hvor mye de rundt meg har brukt sin vol3 :knegg: de bruker den i senga, i sofaen, i vogna, på besøk, på babysvømming, på trening etc, og da blir det fort verdt det. Spørs helt hvor mye du blir å bruke den og hvor :Heartred
Det er jo et godt poeng da. Blir den brukt hele tiden er det definitivt verdt det! Men man vet vel ikke hvor mye den skal brukes før man er i gang :D
 
Noen som har forsøkt f eks Najell Vol 2/3 og vet om man bruker skulderstroppen noe særlig? Skulderstropp er ikke kompatibel med modell X, hvis jeg har forstått riktig.
 
Sniker. Jeg oppdaget en stund etter at jeg har kjøpt najell vol3 carrier at man har ingen mulighet til å ha tisselaken/madrassbeskytter/laken i den? Må kjøpe ekstra madrassbeskytter fra Najell stemmer det? Blir jo ganske dyrt.. så kan/bør man kanskje kjøpe sånn kanter til å ha til minste babyen, og utvendig plast beskytter hvis du skal ha den i seng og på mindre hygieniske steder utenfor hjemmet :bag: må selvfølgelig ikke men ser godt poeng med å ha alt det. Da koster den plutselig det dobbelte :oops:
Skyter bare inn at det er 20% på alt fra Najell nå med koden meetnajell20 :Heartred
 
Syns at det er en no brainer om man vil ha babynest, disse kan man jo fint selge igjen for 1200,- (de går unna på 1300,- også!).
 
Har sett litt på najell babynest, men jeg sliter litt med å vite bruken? Ser jo at omtrent alle og enhver bruker dem eller planlegger å bruke, men dette er heeelt nytt for meg og jeg er grønn på når den skal brukes og når den er lur. :smiley-angelic006
 
Har sett litt på najell babynest, men jeg sliter litt med å vite bruken? Ser jo at omtrent alle og enhver bruker dem eller planlegger å bruke, men dette er heeelt nytt for meg og jeg er grønn på når den skal brukes og når den er lur. :smiley-angelic006
Jeg ser for meg at den kan tas med feks inn på badet, fra rom til rom, i sofaen, på besøk til andre og baby har til alle tider et lettvint sted å ligge.
Noen har nevnt at den kan ligge i bagdelen på vogn også?

Men ja, nytt for meg også, håper den kommer til nytte! Hvis ikke selger jeg den bare.
 
Har sett litt på najell babynest, men jeg sliter litt med å vite bruken? Ser jo at omtrent alle og enhver bruker dem eller planlegger å bruke, men dette er heeelt nytt for meg og jeg er grønn på når den skal brukes og når den er lur. :smiley-angelic006
Jeg ser for meg at den kan tas med feks inn på badet, fra rom til rom, i sofaen, på besøk til andre og baby har til alle tider et lettvint sted å ligge.
Noen har nevnt at den kan ligge i bagdelen på vogn også?

Men ja, nytt for meg også, håper den kommer til nytte! Hvis ikke selger jeg den bare.
Kan brukes til vogn også! Til å ta med på trening, babysvømming etc. baby kan også sove i den, som gjør at det er et kjent og trygt sted for lille å sove på reise :Heartred

Den kan også brettes ut og bli til en lekematte.

Uendelig med bruksområder, anbefales sterkt!!
 
Da ble det Najell sleepcarrier x i beige❤️ Så får vi se om den blir mye brukt. Om ikke får vi selge den! Hvordan er den å bruke på vinterstid? Man kan vel bruke vognposer oppi om det er farting ute?
 
Last edited:
Hvor mange plagg av hver størrelse er det lurt å kjøpe? Tenker da basisplass som bodyer/bukser/pysjer osv
 
Hvor mange plagg av hver størrelse er det lurt å kjøpe? Tenker da basisplass som bodyer/bukser/pysjer osv
Sååå vanskelig å vite før du har babyen egentlig. Noen vokser vanvittig fort, noen er født rett inn i 56, noen drukner i 50:laughing002 men sånn, hvis det er første barnet og man vil ha LITT å gå på i forkant, så kanskje 3-4 bodyer i 50, noen flere i 56 og så avvente og se hva man får behov for når det kommer til 62 og oppover. Samme med bukser og pysj. Og noen klær bruker vi flere ganger mellom vask, om det ikke er lekkasje/søl. Noen får skikkelige gulpere og, som gjerne må skiftes flere ganger til dagen. Kommer an på hvor mye du vil vaske og:joyful: men butikkene er åpne etter fødselen og hvis man ikke har nok! Og det finnes mange som selge veldig pent brukte pakker til de minste!

Edit: min erfaring er også at man gjerne får klær i de minste str i gave, fordi alle synes de er så søte og nusselige
 
Last edited:
Back
Topp