Utstyrstråd med bilder

Her var utstyrstråden ja! :D jeg har fått tak i samme gyngestolen som LoveMyMiracle! :D Er så happy!! Er den god å sitte i eller? :P aldri prøvd, bare tenkt at SÅNN vil jeg ha! :D
Tror det er samme iallefall!
-Fra appen-

26_728567648.jpg

:D Eh? Eh?! :D

-Fra appen-

Omg! I dag har jeg fått en gratis lekegrind fra finn.no. Var en riking i Holmenkollen som ikke "gadd" å selge den, så han skulle gi den bort!! Bildet kommer i morgen :D :D

Sent from my iPad using BV Forum
Bilde?? :D

-Fra appen-

Her var utstyrstråden ja! :D jeg har fått tak i samme gyngestolen som LoveMyMiracle! :D Er så happy!! Er den god å sitte i eller? :P aldri prøvd, bare tenkt at SÅNN vil jeg ha! :D
Tror det er samme iallefall!
-Fra appen-
Han er stor og god, men må ha en pute oppi der og :P ser for meg at jeg kan fint sitte i den med bena oppi ol :)

Han er stor og god, men må ha en pute oppi der og :P ser for meg at jeg kan fint sitte i den med bena oppi ol :)
Ja, regner med å ha stor deilig pute oppi :D Men den ser så dyp og god ut! Også så vanskelig å få tak i da!!

-Fra appen-

Her er stolen + puffen jeg har kjøpt for å ha inne på babyrommet. Kjempefornøyd :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Oh my!! Kan jeg spørre hva den kostet og og hvor du kjøpte? Makan! Så lekker!

-Fra appen-

Ja, regner med å ha stor deilig pute oppi :D Men den ser så dyp og god ut! Også så vanskelig å få tak i da!!

-Fra appen-
Ja tror det er lurt, for den er så stor at man "forsvinner" litt nedi den :P Jeg vet, ikea lager den ikke ldnger heller, så da må man jo inn på finn, og er jo veldig varierende hva man finner der :P

Ellos faktisk :-P
1 999 for stolen og 699 for puffen tror jeg det var :-)

Jøsses! Det var ikke så verst! Ellos, selger de møbler også?? :P He he da veit jeg det!

-Fra appen-

Åhh så heldig du er ! Kjempefin!
Så koselig med babyteppe fra du selv var liten :-)

Tusen takk :D Lønner seg å følge med på gis bort på finn. Brått så dukker det opp de flotte tingene :D
Ja er veldig stas, men sy en egen matte som skal være oppi, også blir leketeppe brukt når han skal være på gulvet :):)

Ja tror det er lurt, for den er så stor at man "forsvinner" litt nedi den :P Jeg vet, ikea lager den ikke ldnger heller, så da må man jo inn på finn, og er jo veldig varierende hva man finner der :P
He he ja, også forsvinner de så fort, populær den stolen!

-Fra appen-

Back
Topp