Den ser så myk ut! Men det er jo ingenting som ikke kan fikses med tepper og puterMen den er litt hard faktisk, det er minuset med stolen :-/
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ser så myk ut! Men det er jo ingenting som ikke kan fikses med tepper og puterMen den er litt hard faktisk, det er minuset med stolen :-/
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vet.. jeg ble litt skuffa.. menmen.. den er nydelig og kan fikses med puter osv ;-)Den ser så myk ut! Men det er jo ingenting som ikke kan fikses med tepper og puter
-Fra appen-
Ha ha det skjønner jeg ^^ Du har jo nesten det!Hihi, jai vait!! Føles ut som om jeg har vunnet litt i lotto![]()

med saueskinn i 
Wow! Så flink du er!! Skulle ønske jeg hadde hatt slike syferdigheterDa fikk jeg endelig ut fingern....kjøpte stoff og alt som skulle til for mange mnd siden, men så har det bare blitt liggende...var jo ikke noe hastverk ...
men i går så fikk jeg satt igang...!!
Fant denn oppskrifta på nettet, bloggen til Fru Floden, syntes den var genial... En baby wrap..så her kommer resultatet...
!
Vis vedlegget 75042
Vis vedlegget 75043med saueskinn i
Vis vedlegget 75044
Det er ull inni og bomull utenpå... Godt å pakke rundt inn og ut av bilen... Også lett og åpne når det blir varmt...
Sent from my iPhone using BV Forum
Så fint <3Første runde med klær henger til tørk! Så koselig å vaske de bittesmå klærne
Vis vedlegget 75065
Har vært og hentet brukt stellebord som jeg fant på finn
Vis vedlegget 75066
Vis vedlegget 75067
Også et nytt bilde av senga:
Vis vedlegget 75068
Takk, men denne er det veldig lite hokus pokus med... Bare å sy rett frem på maskinen...Wow! Så flink du er!! Skulle ønske jeg hadde hatt slike syferdigheter![]()
Har du link t oppskrift? Va kjempefinTakk, men denne er det veldig lite hokus pokus med... Bare å sy rett frem på maskinen...
Det har jeg...Har du link t oppskrift? Va kjempefin![]()
Æsj så kjedelig! Håper du får bytta!NEDTUR!
Skulle stelle i stand sengen i dag, skrudd den opp og vasket sengeklær, og så viser det seg at dynen jeg har kjøpt er i feil str!!! På Høie posen/emballasjen står riktig str jeg skulle ha, men dynen inni var det noe helt annet
Har kastet kvittering, håper inderlig den kan byttes. Buhu, så ingen bilde fra meg i dag...
Vis vedlegget 75645Vis vedlegget 75647
Vogga er redd opp (litt mørkt bilde ser jeg) og sprinkelbeskytteren på senga er påDet begynner å synes i huset at vi venter baby!
Så utolig søt!! Hvor er den kjøpt?Litt vanskelig å få frem på bildet, men jeg har kjøpt en sauelampe som lyser opp hele rommet med stjerner i skiftende farger. Den er så koselig!
Vis vedlegget 75652
Vis vedlegget 75653
Så utolig søt!! Hvor er den kjøpt?
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app