Utstyrstråd med bilder

Men den er litt hard faktisk, det er minuset med stolen :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Den ser så myk ut! Men det er jo ingenting som ikke kan fikses med tepper og puter :)

-Fra appen-

Nå gleder jeg meg utrolig mye til lillemor kommer. Det er jo rosa over alt nå.. sikker på at jeg flyter på en rosa sky for tiden :-P gleder meg til å ta i bruk alt ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1409432678323.jpg
    1409432678323.jpg
    62,7 KB · Visninger: 130
  • 1409432695443.jpg
    1409432695443.jpg
    59,5 KB · Visninger: 133
Jeg skal hente denne imorgen, funnet på finn! :) Stellekommode fra Baby Dan til under halv pris :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1409441604.851948.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1409441604.851948.jpg
    59,8 KB · Visninger: 127
Last edited:
Da fikk jeg endelig ut fingern....:) kjøpte stoff og alt som skulle til for mange mnd siden, men så har det bare blitt liggende...var jo ikke noe hastverk ...:P men i går så fikk jeg satt igang...!! ;)
Fant denn oppskrifta på nettet, bloggen til Fru Floden, syntes den var genial... En baby wrap..:) så her kommer resultatet...:)!
ImageUploadedByBV Forum1409477963.648602.jpg
ImageUploadedByBV Forum1409478007.922143.jpgmed saueskinn i :)
ImageUploadedByBV Forum1409478054.409518.jpg
Det er ull inni og bomull utenpå... Godt å pakke rundt inn og ut av bilen... Også lett og åpne når det blir varmt...:)

Da fikk jeg endelig ut fingern....:) kjøpte stoff og alt som skulle til for mange mnd siden, men så har det bare blitt liggende...var jo ikke noe hastverk ...:P men i går så fikk jeg satt igang...!! ;)
Fant denn oppskrifta på nettet, bloggen til Fru Floden, syntes den var genial... En baby wrap..:) så her kommer resultatet...:)!
Vis vedlegget 75042
Vis vedlegget 75043med saueskinn i :)
Vis vedlegget 75044
Det er ull inni og bomull utenpå... Godt å pakke rundt inn og ut av bilen... Også lett og åpne når det blir varmt...:)

Wow! Så flink du er!! Skulle ønske jeg hadde hatt slike syferdigheter :P

NEDTUR!
Skulle stelle i stand sengen i dag, skrudd den opp og vasket sengeklær, og så viser det seg at dynen jeg har kjøpt er i feil str!!! På Høie posen/emballasjen står riktig str jeg skulle ha, men dynen inni var det noe helt annet :(
Har kastet kvittering, håper inderlig den kan byttes. Buhu, så ingen bilde fra meg i dag...

Så mye fint som begynner å komme på plass hos alle :)

NEDTUR!
Skulle stelle i stand sengen i dag, skrudd den opp og vasket sengeklær, og så viser det seg at dynen jeg har kjøpt er i feil str!!! På Høie posen/emballasjen står riktig str jeg skulle ha, men dynen inni var det noe helt annet :(
Har kastet kvittering, håper inderlig den kan byttes. Buhu, så ingen bilde fra meg i dag...
Æsj så kjedelig! Håper du får bytta!

-Fra appen-

Back
Topp