Utstyrstråd med bilder

Kjøpt meg stol på soverommet til nattammingen. Med de 2 første lå jeg i sengen å ammet, men nå kommer 3-åringen hoppende opp i senga hver natt så tar ikke sjansen på det ;-) Så får vi se om dette kommer til å fungere :p

♥♥♥Er i uke 29♥♥♥
Jeg har også tenkt å skaffe meg en ammestol ;-) hvor kjøpte du denne? Var kjempefin! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har også tenkt å skaffe meg en ammestol ;-) hvor kjøpte du denne? Var kjempefin! :)

Ikea ;-) Kosta 495,- Pluss 230,- for puten. Veldig fornøyd, god plass til både meg, baby og ammepute :-)

♥♥♥Er i uke 29♥♥♥

Fikk plutselig skinnpose til vogna fra besteforeldrene til kjæresten. Denne kan ikke være billig, spesialbehandlet lammeskinn faktisk. Hva synes/tror dere om denne? :-)

Wow det så godt å varmt ut ja :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Fikk plutselig skinnpose til vogna fra besteforeldrene til kjæresten. Denne kan ikke være billig, spesialbehandlet lammeskinn faktisk. Hva synes/tror dere om denne? :)

Wooow dette er rå fint :) vet du hvor har de kjøpt fra?

Vurderer sterkt å kjøpe denne. Noen som har prøvd den eller har noen andre å anbefale? :-)

Kjøpte dette brukt for 800kr på finn. Det er MEGAPRAKTISK, så gleder meg til å bruke det.

Ulempe: Veldig stort...

Sent from my iPhone using BV Forum

:D

Var på nattåpent på det lokale senteret idag! Fant litt klær også kjøpte jeg brystpumpe på 40%! Betalte rett over 1000 kr pumpa og to flasker :D *fornøyd*

220.jpg

-Fra appen-

Vedlegg

• 1405633301191.jpg
    1405633301191.jpg
    55,8 KB · Visninger: 65
Sauskinn og to siklesmekker fikk jeg også tak i! Åååh nå gleder jeg meg til å kjøpe vogn!!

-Fra appen-

:D

Var på nattåpent på det lokale senteret idag! Fant litt klær også kjøpte jeg brystpumpe på 40%! Betalte rett over 1000 kr pumpa og to flasker :D *fornøyd*

220.jpg

-Fra appen-

Denne er bare helt super å bruke!!! [emoji4]

Venter lillesøster 5.Oktober

Fikk plutselig skinnpose til vogna fra besteforeldrene til kjæresten. Denne kan ikke være billig, spesialbehandlet lammeskinn faktisk. Hva synes/tror dere om denne? :-)

Oi den var lekker! Sånn ville jeg hatt! Hvor er den fra?

Sent from my iPad using BV Forum

Denne er bare helt super å bruke!!! [emoji4]

Venter lillesøster 5.Oktober
Så godt å høre! Jeg gjorde en veldig kjapp research på nettet og fikk inntrykk av at den var god! Og spare over 600 kr gjør jeg gjerne :D

-Fra appen-

Back
Topp