Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilde??Omg! I dag har jeg fått en gratis lekegrind fra finn.no. Var en riking i Holmenkollen som ikke "gadd" å selge den, så han skulle gi den bort!! Bildet kommer i morgen![]()
![]()
Sent from my iPad using BV Forum
Han er stor og god, men må ha en pute oppi der ogHer var utstyrstråden ja!jeg har fått tak i samme gyngestolen som LoveMyMiracle!
Er så happy!! Er den god å sitte i eller?
aldri prøvd, bare tenkt at SÅNN vil jeg ha!
Tror det er samme iallefall!
-Fra appen-
Det hadde jeg glemt! Skal legge ut bilde straksBilde??
-Fra appen-
Ja, regner med å ha stor deilig pute oppiHan er stor og god, men må ha en pute oppi der ogser for meg at jeg kan fint sitte i den med bena oppi ol
![]()
Åhh så heldig du er ! Kjempefin!Vis vedlegget 74992
Her er den gratise lekegrinden min med leketeppe som jeg hadde når jeg var litentrodde det var en lekegrind som kostet 1000-1500, men fant ut at det faktisk er Babydan, som koster 1800 kr
Og jeg betalte 0
![]()
Oh my!! Kan jeg spørre hva den kostet og og hvor du kjøpte? Makan! Så lekker!Her er stolen + puffen jeg har kjøpt for å ha inne på babyrommet. Kjempefornøyd
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ellos faktiskOh my!! Kan jeg spørre hva den kostet og og hvor du kjøpte? Makan! Så lekker!
-Fra appen-
Ja tror det er lurt, for den er så stor at man "forsvinner" litt nedi denJa, regner med å ha stor deilig pute oppiMen den ser så dyp og god ut! Også så vanskelig å få tak i da!!
-Fra appen-
Heldigfis altså!Vis vedlegget 74992
Her er den gratise lekegrinden min med leketeppe som jeg hadde når jeg var litentrodde det var en lekegrind som kostet 1000-1500, men fant ut at det faktisk er Babydan, som koster 1800 kr
Og jeg betalte 0
![]()
Men den er litt hard faktisk, det er minuset med stolen :-/Oh my!! Kan jeg spørre hva den kostet og og hvor du kjøpte? Makan! Så lekker!
-Fra appen-
Jøsses! Det var ikke så verst! Ellos, selger de møbler også??Ellos faktisk
1 999 for stolen og 699 for puffen tror jeg det var![]()
Tusen takkÅhh så heldig du er ! Kjempefin!
Så koselig med babyteppe fra du selv var liten
He he ja, også forsvinner de så fort, populær den stolen!Ja tror det er lurt, for den er så stor at man "forsvinner" litt nedi denJeg vet, ikea lager den ikke ldnger heller, så da må man jo inn på finn, og er jo veldig varierende hva man finner der
![]()
Ja faktiskJøsses! Det var ikke så verst! Ellos, selger de møbler også??He he da veit jeg det!
-Fra appen-
Hihi, jai vait!! Føles ut som om jeg har vunnet litt i lottoHeldigfis altså!
-Fra appen-