Utstyrstråd med bilder

Endelig kom babynestet jeg bestilte for 2 mnd siden i posten. Passer perfekt i vugga på stua :-) mangler bare madrass i vuggen nå :-)
Tusen takk til Anette på finn.no for et helt nydelig babynest! ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1409058695528.jpg
    1409058695528.jpg
    43 KB · Visninger: 141
Endelig kom babynestet jeg bestilte for 2 mnd siden i posten. Passer perfekt i vugga på stua :-) mangler bare madrass i vuggen nå :-)
Tusen takk til Anette på finn.no for et helt nydelig babynest! ♡

For ei nydelig vugge. Og nestet også.

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app

Tusen takk. Den har jeg selv ligget i når jeg var baby. Oldefaren min som snekret den til meg. Den Ble som ny med et strøk hvitmaling ;-) Nå går den i arv :-)

Wow heldig du som har et slikt arvestykke. Noe så fint og spesielt du kan gi videre. For en flink oldefar du har.

Sent from my SGP321 using BV Forum mobile app

Wow heldig du som har et slikt arvestykke. Noe så fint og spesielt du kan gi videre. For en flink oldefar du har.

Sent from my SGP321 using BV Forum mobile app
Ja den er veldig spesiell for meg og utrolig dyrebar. Ja han var veldig flink. Fikk aldri hilst på han jeg da han døde før jeg ble født da :-/ det gjør også vugga veldig spesiell synes jeg. :-)

Da har jeg kjøpt min første ting til lillebror :) Ny stol da vi malte storesøster sin lilla :) Men den var slitt å stygg :p

sendt fra Note 3 - sengekos
Får du kjøpt slike stoler og hvor. Liker dem så godt.

Sjukmeldt å då lært mej å hekle ♡ gler mej til å lage meir til babyen min ♡ må bære sei at d e sjukt deilig å lage nåke heilt sjøl :D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1409207361910.jpg
    1409207361910.jpg
    69,7 KB · Visninger: 118
Sjukmeldt å då lært mej å hekle ♡ gler mej til å lage meir til babyen min ♡ må bære sei at d e sjukt deilig å lage nåke heilt sjøl :D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Åh de var fine! Har du oppskrift???

Sent from my iPad using BV Forum

Kjempe nydelig!!!!!! :D Skikkelig match og flott fargevalg syns jeg ;) Me love!!

Er nok sikkert bare meg, men dårlig erfaring med å ha drømmefanger over barneseng...datteren min sov ikke ordentlig før jeg tok den bort.
Tusen takk :D Er skikkelig fornøyd :D åja, det var bra du sa i tilfelle junior ikke vil sove :P Da kan jeg teste ut om det hjelper å ta den bort :):)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp