Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå så fint det bleFått opp srellebord og vuggen på soverommet vårt den siste tiden![]()
Vis vedlegget 74275
Vis vedlegget 74276
For ei nydelig vugge. Og nestet også.Endelig kom babynestet jeg bestilte for 2 mnd siden i posten. Passer perfekt i vugga på stuamangler bare madrass i vuggen nå
![]()
Tusen takk til Anette på finn.no for et helt nydelig babynest! ♡
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tusen takk. Den har jeg selv ligget i når jeg var baby. Oldefaren min som snekret den til meg. Den Ble som ny med et strøk hvitmaling ;-) Nå går den i arvFor ei nydelig vugge. Og nestet også.
Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app
Wow heldig du som har et slikt arvestykke. Noe så fint og spesielt du kan gi videre. For en flink oldefar du har.Tusen takk. Den har jeg selv ligget i når jeg var baby. Oldefaren min som snekret den til meg. Den Ble som ny med et strøk hvitmaling ;-) Nå går den i arv
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja den er veldig spesiell for meg og utrolig dyrebar. Ja han var veldig flink. Fikk aldri hilst på han jeg da han døde før jeg ble født da :-/ det gjør også vugga veldig spesiell synes jeg.Wow heldig du som har et slikt arvestykke. Noe så fint og spesielt du kan gi videre. For en flink oldefar du har.
Sent from my SGP321 using BV Forum mobile app
Får du kjøpt slike stoler og hvor. Liker dem så godt.Da har jeg kjøpt min første ting til lillebrorNy stol da vi malte storesøster sin lilla
Men den var slitt å stygg
sendt fra Note 3 - sengekos
Kjempe nydelig!!!!!!Fått opp srellebord og vuggen på soverommet vårt den siste tiden
Vis vedlegget 74275
Vis vedlegget 74276
Åh de var fine! Har du oppskrift???Sjukmeldt å då lært mej å hekle ♡ gler mej til å lage meir til babyen min ♡ må bære sei at d e sjukt deilig å lage nåke heilt sjøl
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Tusen takkKjempe nydelig!!!!!!Skikkelig match og flott fargevalg syns jeg
Me love!!
Er nok sikkert bare meg, men dårlig erfaring med å ha drømmefanger over barneseng...datteren min sov ikke ordentlig før jeg tok den bort.
Åh de var fine! Har du oppskrift???
Sent from my iPad using BV Forum
TakkIkkje sant ♡
Brukte denne oppskrifta![]()
TakkDa må jeg prøve meg på de
Var litt vanskelig å tyde teksten når jeg zoomet inn men
Får ta på meg brillene
hehe!
TakkDu før bære spør vis du står fast i teksta