Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda du har kjempegod tidHjeeeelp ikke handlet noe enda jeg... innbiller meg at jeg har goooood tid
Puh!! Har så mye annet og tenke på hele tidenJoda du har kjempegod tid4 mnd igjenn
Har ikke bestilt vogna enda jeg heller
sendt fra Note 3 - sengekos
Får ikke bestilt den sprinkelbeskytteren på nett et sted eller? Så mye fint!Vis vedlegget 64861
Dagens innkjøp! Verdens søteste sprinkelbeskyttels fra disney, to laker, badehåndkle med hette, aktivitetssokker med lyd og en sånn leke til å ha over bilstolen/langs senga :-D Åh som jeg elsker butikkene her nede <3
Tror ikke det skal jeg være ærlig, for den er kjøpt på et supermarked i FrankrikeFår ikke bestilt den sprinkelbeskytteren på nett et sted eller? Så mye fint!
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
TakkTror ikke det skal jeg være ærlig, for den er kjøpt på et supermarked i FrankrikeMen prøv å se om du kan finne noe på kiabi.fr (en annen butikk som jeg vet du kan bestile fra, men vet ikke om de sender til utlandet. ) eller søk på Geant supermarked, det er der den er kjøpt
Sent from my iPad using BV Forum
Lykke til med jakten :-D si hvordan det går da :-DTakk
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Kjøpt masse ulltøy gjennom finn.no idag Denne står hos meg også nåVis vedlegget 65071
Jippi!! Vogna er i hus :-D Kunne ikke gå fra bilstolen heller:-D fikk vogna, bilstolen og base til 6800 kr :-D:-D
Herlig :-D jo, men de selger den i ingen butikker, bare på nett, også har jeg hørt av andre venninner at de bare har brukt den funksjonen et par gangerDenne står hos meg også nåmen du ville ikke heller kjøpe brio bilstolen som du kan sette rett på?
Hoho! I dag har jeg og fremtidige mormor vært å shoppet litt her nede i FrankrikeFant så mye fint, og skal tilbake for å kjøpe mer en annen dag vi er her nede
![]()
Vis vedlegget 64417
Vis vedlegget 64418
Fikk forresten kjøpt Sophie girafen her, til den nette sum av 80 kr! Fikk sjokk over at den var såå billig her ift hjemme i Norge![]()