Utstyrstråd med bilder

Har kjøpt brukt lekegrind i dag :)
Lik så på bilde, men med blått leketeppe :P

70_1678522453.jpg

Vedlegg

• 70_1678522453.jpg
    70_1678522453.jpg
    39,9 KB · Visninger: 66
Kjøpt bilstol i dag!:) veldig fornøyd! Cybex Aton QImageUploadedByBV Forum1402693288.859554.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Vis vedlegget 64861
Dagens innkjøp! Verdens søteste sprinkelbeskyttels fra disney, to laker, badehåndkle med hette, aktivitetssokker med lyd og en sånn leke til å ha over bilstolen/langs senga :-D Åh som jeg elsker butikkene her nede <3
Får ikke bestilt den sprinkelbeskytteren på nett et sted eller? Så mye fint! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Får ikke bestilt den sprinkelbeskytteren på nett et sted eller? Så mye fint! :)

Tror ikke det skal jeg være ærlig, for den er kjøpt på et supermarked i Frankrike :-P Men prøv å se om du kan finne noe på kiabi.fr (en annen butikk som jeg vet du kan bestile fra, men vet ikke om de sender til utlandet. ) eller søk på Geant supermarked, det er der den er kjøpt :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Tror ikke det skal jeg være ærlig, for den er kjøpt på et supermarked i Frankrike :-P Men prøv å se om du kan finne noe på kiabi.fr (en annen butikk som jeg vet du kan bestile fra, men vet ikke om de sender til utlandet. ) eller søk på Geant supermarked, det er der den er kjøpt :-)

Sent from my iPad using BV Forum
Takk :D

image.jpg Kjøpt masse ulltøy gjennom finn.no idag :) vil si det er så og si ubrukt. En ting her som er litt brukt, resten ser nytt ut :) betalte 980kr for ALT dette! Superfornøyd! Har shoppe inn alt vi trenger av klær til jenta vår, og idag skal vi hente emmaljunga vogna :) mangler bare vugge, som min mor skal kjøpe og egrobaby bæresele som vi skal få av søsteren min :) da mangler jeg bare noe småtteri :) deilig å være ferdig tidlig , og har masse ting etter datteren min som var født i samme mnd som muligens jenta i magen blir :)

Denne står hos meg også nå :) men du ville ikke heller kjøpe brio bilstolen som du kan sette rett på?
Herlig :-D jo, men de selger den i ingen butikker, bare på nett, også har jeg hørt av andre venninner at de bare har brukt den funksjonen et par ganger :-) Også fikk jeg høre at den ikke var så bra og at det er derfor butikkene ikke selger det lenger ( aaner ikke om det stemmer asså), men hovedgrunnen er at hvis det skulle vært noe så har jeg en butikk jeg fysisk kan gå til å reklamere :-)

Hoho! I dag har jeg og fremtidige mormor vært å shoppet litt her nede i Frankrike :-) Fant så mye fint, og skal tilbake for å kjøpe mer en annen dag vi er her nede :-)
Vis vedlegget 64417

Vis vedlegget 64418
Fikk forresten kjøpt Sophie girafen her, til den nette sum av 80 kr! Fikk sjokk over at den var såå billig her ift hjemme i Norge :-P

Den kjøpte eg sist sommer ;-) så den skal babyen få siden sønnen min vart for stor til sånt :-) kjempekjekt å finne sånt så billig :-) kjempefint i Frankrike!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp