Hahaha,ja då blir da litt vel langt dessverreTusen takk for omtanken, men blir litt langthehe! Holder til ovenfor Oslo, så håper jeg får tak i vogna her :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha,ja då blir da litt vel langt dessverreTusen takk for omtanken, men blir litt langthehe! Holder til ovenfor Oslo, så håper jeg får tak i vogna her :-D
Da va kjempefint fint =)Vis vedlegget 64763
I dag var jeg i posten og hentet dette ( bilde forhåpentligvis vedlagt)Søteste babynestet og ammepute
gleder meg til å bruke det
Sent from my iPad using BV Forum
Hihi! De kunne holde av en til meg!!! :-D Så da får jeg vogna på fredag <3Hahaha,ja då blir da litt vel langt dessverre![]()
Så flott!! Kjekt når ting ordne segHihi! De kunne holde av en til meg!!! :-D Så da får jeg vogna på fredag <3
Jaa, ble så glad :-D Vanligvis holdt de ikke av tilbudsvarer, men hun skjønte at jeg virkelig ville ha den siden jeg ringte fra FrankrikeSå flott!! Kjekt når ting ordne seg
Ka farge ska du ha?
Hvor mye måtte du betale om jeg kan spørre?? Har så lyst på babynest til lillegutt <3Vis vedlegget 64763
I dag var jeg i posten og hentet dette ( bilde forhåpentligvis vedlagt)Søteste babynestet og ammepute
![]()
Ok, må ha sånn jeg og :-DSvigermor som sponset. Men babynestet var 500 sek tror jeg.. Så ble det jo litt i frakt osv![]()
Vis vedlegget 64763
![]()