Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ringe barnas hus i morra for å spørre om de har fler igjen til den prisen :-D Er jo i Frankrike så får ikke kjøpt vognen før på fredagDenne e komt i husmen står nedpakka enn så lenge
![]()
Krysse fingrane for deg!!!!! Må jo v mulig å reservera, eller evt få dei til å bestilla til degSkal ringe barnas hus i morra for å spørre om de har fler igjen til den prisen :-D Er jo i Frankrike så får ikke kjøpt vognen før på fredag![]()
Ja er det jeg håper ogKrysse fingrane for deg!!!!! Må jo v mulig å reservera, eller evt få dei til å bestilla til deg![]()
Eg fekk heilt sjokk når dei faktisk hadde den bak på lageret, hadde forventa at dei skulle bestilla inn, og at eg måtte henta seinare![]()
Viss da e i Bergen du skal kjøpa, så får du sei ifrå om dei ikkje kan hjelpa deg, så ska eg hjelpa degJa er det jeg håper oghar hørt at servicen er veldig bra der, og jeg kan lett garantere at jeg kommer på fredag :-D krysser fingrene for at det ordner seg :-D
Jeg har kjøpt litt klær fra newbie, men er midt i salg av leiligheten så akkurat nå er alt pakka bort så det skal være klart til visning her. Gleder meg til å få det unnagjort og flytte inn i det nye huset så jeg kan starte å innrede barnerom og kjøpe større utstyr som vogn, seng osv
Hvordan gjør dere det med soveplasser?
Jeg tenker at barnesenga sikkert blir stående på soverommet vårt den første tiden uansett, også kan man evt. ha en vugge eller noe slikt på stua. Jeg merker jeg har ikke peiling på hva som er normalen når det gjelder såntSkal bli godt å få litt ting på plass
![]()
Tusen takk for omtanken, men blir litt langtViss da e i Bergen du skal kjøpa, så får du sei ifrå om dei ikkje kan hjelpa deg, så ska eg hjelpa deg![]()