Utstyrstråd med bilder

Så fint ☺alt sammen
spesielt den dressen☺så billig

Da var denne kjøpt! Fant den på iherb :D Halve prisen :)
Sniker fra desember her :p denne skal jeg kjøpe etterhvert også! men lurer på om du vet om den der kommer i postkassa eller som hentelapp (altså på posthuset), eller om denne også blir levert på døra? :) er så kjedelig med levering på døren for da må man liksom sette av en hel dag :/

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Sniker fra desember her :p denne skal jeg kjøpe etterhvert også! men lurer på om du vet om den der kommer i postkassa eller som hentelapp (altså på posthuset), eller om denne også blir levert på døra? :) er så kjedelig med levering på døren for da må man liksom sette av en hel dag :/

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Det kan du velge! Velger du den billigste fraktmetoden kommer den på posthuset, mens med DHL eller hva det heter så kommer det på døra :)

-Fra appen-

Da har jeg bestilt utstyr fra tyskland :)

Tfk Joggster twist
Multi-X bag
Vognpose
cybex aton 3s bilstol
Recaro young profi plus bilstol
Adaptere til begge bilstolene
og isofix base til Recaro :)

Alt dette kom på 9800,- med frakt :D
Gleder meg kjempemasse til det kommer, har bestilt det hjem til mamma i sverige for da betaler jeg ikke noe ekstra i moms osv :)

Vedlegg

• 1016443_0.jpg
    1016443_0.jpg
    162 KB · Visninger: 58
  • 1017123_0.jpg
    1017123_0.jpg
    283,5 KB · Visninger: 56
  • 1017137_0.jpg
    1017137_0.jpg
    223,1 KB · Visninger: 56
  • 1017202_0.jpg
    1017202_0.jpg
    225,2 KB · Visninger: 56
  • 1020424_0.jpg
    1020424_0.jpg
    282,7 KB · Visninger: 62
Hjeeeelp ikke handlet noe enda jeg... innbiller meg at jeg har goooood tid

jeg har heller ikke handlet inn noe :)
det er nok mest fordi frykten tar meg pga det som har hendt meg tidligere..
men begynner smått å titte på ting nå...skrekkblandet fryd..

Så mye fint hær! Nå kjenner jeg at jeg begynner å glede meg skikkelig :-D Men jeg lurer på hvor dere kjøper babynest henn, finnes det noen fine på nett noe sted? Jeg sliter med å finne et fint et :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Endelig skaffet meg sjøhesten :)

Siden den ikke selges i norge så har den vært vanskelig å få tak i å har måtte gå over 200,- grensa for å få taki den på ebay. Så det ble aldrig noe av det :(

Men fant en til 60,- på kjøpe/selge gruppe på facebook :D happy happy ♡

sendt fra Note 3 - sengekos

Vedlegg

• 1404119990901.jpg
    1404119990901.jpg
    64,2 KB · Visninger: 106
Så mye fint hær! Nå kjenner jeg at jeg begynner å glede meg skikkelig :-D Men jeg lurer på hvor dere kjøper babynest henn, finnes det noen fine på nett noe sted? Jeg sliter med å finne et fint et :-)

Jeg skal bestille fra Vimse design fra FB. Hun syr kjempe fine babynest:-) Vet at det finnes flere der ute på fb som selger, så prøv å søk deg litt frem :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har bestilt og mottatt babynest fra Vimse. Alt igjennom Fb.
Hun er kjempe flink:)
Jeg bestilte ammepute i samme stoff og gleder meg til bebissen kan bruke det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

ImageUploadedByTapatalk1404158158.441704.jpgImageUploadedByTapatalk1404158171.925249.jpgImageUploadedByTapatalk1404158189.358242.jpgImageUploadedByTapatalk1404158199.716142.jpg

Vogna har vi fra før, men vi har endelig kjøpt bag til vogna, voksipose, bilstoladapter.
Har maxi cosy bilstol fra før, samt voksi move bilstolpose ;) kjøpt seng og madrass og sengehimmel for 1 uke siden.. Nå må det bare pakkes ut, luftes og vaskes!

Venter lillesøster 5.Oktober

Lykkefabrikken :)

Sent from my iPhone using BV Forum

He ikkje bilde akkorat no, men kjøpte da i dag edge duo vogn, besafe bilstol + speiel, stellematte, bleiebøtte refil å trekk til bæresele :D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp