Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra desember herDa var denne kjøpt! Fant den på iherbHalve prisen
![]()
Det kan du velge! Velger du den billigste fraktmetoden kommer den på posthuset, mens med DHL eller hva det heter så kommer det på døraSniker fra desember herdenne skal jeg kjøpe etterhvert også! men lurer på om du vet om den der kommer i postkassa eller som hentelapp (altså på posthuset), eller om denne også blir levert på døra?
er så kjedelig med levering på døren for da må man liksom sette av en hel dag :/
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des![]()
Hjeeeelp ikke handlet noe enda jeg... innbiller meg at jeg har goooood tid
Så mye fint hær! Nå kjenner jeg at jeg begynner å glede meg skikkelig :-D Men jeg lurer på hvor dere kjøper babynest henn, finnes det noen fine på nett noe sted? Jeg sliter med å finne et fint et![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ok. Takk ☺Jeg skal bestille fra Vimse design fra FB. Hun syr kjempe fine babynestVet at det finnes flere der ute på fb som selger, så prøv å søk deg litt frem
Sent from my iPad using BV Forum
LykkefabrikkenSå mye fint hær! Nå kjenner jeg at jeg begynner å glede meg skikkelig :-D Men jeg lurer på hvor dere kjøper babynest henn, finnes det noen fine på nett noe sted? Jeg sliter med å finne et fint et![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hvor har du kjøpt dette?