Kun kappahl som selger newbieGodt mulig...mente jeg var innom begge de to butikkene den dagen. De hadde tilbud på alle babyklær i butikken da og trodde jeg muligens brukte Coop kortet...
Sent from my iPhone using BV Forum
Elsker den kolleksjonen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun kappahl som selger newbieGodt mulig...mente jeg var innom begge de to butikkene den dagen. De hadde tilbud på alle babyklær i butikken da og trodde jeg muligens brukte Coop kortet...

mangler madrass i senga, og vogna får vi nok i april (den er i Spania nå
Veldig søtt hentesett! Likte de søte knappene tilVis vedlegget 51869Vis vedlegget 51870Vis vedlegget 51871Vis vedlegget 51872Vis vedlegget 51874 mangler madrass i senga, og vogna får vi nok i april (den er i Spania nå) og så får vi vugge og babygym, og forhåpentligvis innen uka er omme får vi kjøpt en brukt ergobaby bæresele
det på dolka her har jeg strikket selv som en liten "hentesett" gave til minsten. Vis vedlegget 51877
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Der kjøpte jeg min første sminkeHehe! Har ikke sett en adelsten butikk siden 90-tallet.
HahahaDer kjøpte jeg min første sminke![]()
Vis vedlegget 51869Vis vedlegget 51870Vis vedlegget 51871Vis vedlegget 51872Vis vedlegget 51874 mangler madrass i senga, og vogna får vi nok i april (den er i Spania nå) og så får vi vugge og babygym, og forhåpentligvis innen uka er omme får vi kjøpt en brukt ergobaby bæresele
det på dolka her har jeg strikket selv som en liten "hentesett" gave til minsten. Vis vedlegget 51877
Polarnopyret har fantastisk skalldress som jeh har i alle str etter forrige barn. Den er vind og vanntett og puster. Super å putte ungen i for å ha i bilstol og lett å få av og på.Er en ting jeg ikke har kjøpt eller funnet ut av, og det er uttapå klær til den nyfødte![]()
Den var nydeligVis vedlegget 52156 Var på gården å henta den gamle skuvsenga som både pappan min og jeg har sovet i<3 Mangler madrass og himmel enda, men det blir!
Hvilken vogn er dette ?Vis vedlegget 52062 Da er denne bestilt. Vi hadde egentlig bestemt oss for Emmaljunga denne gang, men ombestemte oss i siste liten. Mannen valgte farge, så den må pimpes opp litt![]()

NydeligVis vedlegget 52156 Var på gården å henta den gamle skuvsenga som både pappan min og jeg har sovet i<3 Mangler madrass og himmel enda, men det blir!

Har akkurat samme settet til vesla miVis vedlegget 52155 Det første plagget vi kjøpte etter at ultralyd viste at det ble jente<3 Dette er bildet vi brukte da vi "offentliggjorde" kjønnet på fb

Hvilken vogn er dette ?
Tror jammen med vi har akkurat den samme![]()