Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Den kjolen med prikker og tyllskjørt har jeg også

Åååååh den newbie kjolen

Så mye fint.Og jeg hadde babyshower med noen venner og kjente i 4H, og da ble det noen søte gaver
Et par bamser som kan henge i bilstolen eller over barnevogna (ene venninna håper visst jeg får jente), en rangle som også kan henge der, en bamse som lager pipelyd når man klemmer på den (takk skal du ha), en stor t-skjorte til fødselen, en rangle med påklistret 4H-symbol, Karius & Baktus-boka med tannbørste og kopp, og en fin brio gå-tralle som jeg også hadde i min barndom!
Vis vedlegget 51698
Syntes også den var så søtDen kjolen med prikker og tyllskjørt har jeg også
Helt nydelig![]()
Kjøpte den på tilbud på Adelstein tror jeg, de selger den ennåÅååååh den newbie kjolen![]()
Kjøpte den på tilbud på Adelstein tror jeg, de selger den ennåmen tror ikke den er på tilbud lengre da, men er nok ikke så dyr
![]()
Godt mulig...mente jeg var innom begge de to butikkene den dagen. De hadde tilbud på alle babyklær i butikken da og trodde jeg muligens brukte Coop kortet...Mener du Lindex?![]()
Godt mulig...mente jeg var innom begge de to butikkene den dagen. De hadde tilbud på alle babyklær i butikken da og trodde jeg muligens brukte Coop kortet...
Sent from my iPhone using BV Forum
Vimset i hodeJeg trodde ikke Adelsten eksisterte lengere. Mener du KappAhl?