Oh, da må jeg på Cubus å hm idagTøflene fra Cubus, bare 129krså det gjør ikke noe om de blir ødelagte!
BHen er fra HM, den falt skikkelig i smak hos kjærestenveldig pent og deilig å ha på seg, uten spiler
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh, da må jeg på Cubus å hm idagTøflene fra Cubus, bare 129krså det gjør ikke noe om de blir ødelagte!
BHen er fra HM, den falt skikkelig i smak hos kjærestenveldig pent og deilig å ha på seg, uten spiler
![]()
Hvor har du kjøpt hyllene?Kjøpte litt til rommet til lillesøster i dag
Rosa hyller
Vis vedlegget 195435
Rosa hus hyller
Vis vedlegget 195436
Og disse luftballongene i forskjellige størrelser
Vis vedlegget 195437Vis vedlegget 195439
Alt er bestilt på jollyroom.noHvor har du kjøpt hyllene?![]()
![]()
Endelig var senga på plass ❤ noe så koselig![]()
MÅ skifte på senga igjen da babyen kommer pluss at han ikke får ha pute, bare putetrekket, men mens vi venter så ser det bedre ut slik
Bare vi finner en uro vi vil ha så blir det bra![]()
Har du fått den? Eller bare bestilt? Vi vurderer å kjøpe bagdel som ser ca slik ut ;p men vi har britax b-agaile som en ekstra vogn i bilVis vedlegget 196008
Nå har vi kjøpt vognBritax smile 2! Skal kjøpe bilstolen som passer til og basen til bilen senere
![]()
Jeg og har redd opp senga hans. Så koselig å se på mens jeg går her og venter og klager på hvor fælt jeg har det - Kjekt med en påminnelse om hva som faktisk kommer<3
Vi kjøpte den i butikken (Barnas hus) og fikk den med en gangHar du fått den? Eller bare bestilt? Vi vurderer å kjøpe bagdel som ser ca slik ut ;p men vi har britax b-agaile som en ekstra vogn i bil![]()
Hvor stor er bagdelen da?Vi kjøpte den i butikken (Barnas hus) og fikk den med en gang![]()
Det vet jeg ikke, og har den ikke tilgjengelig nå heller :/ Syns bagdelen var helt fin da jeg så den i butikk i hvert fallHvor stor er bagdelen da?syntes det stod lite beskrevet
![]()
OkiDet vet jeg ikke, og har den ikke tilgjengelig nå heller :/ Syns bagdelen var helt fin da jeg så den i butikk i hvert fall![]()
Tror den er vanligOkijeg bare lurte på om den var veldig liten eller normal str
![]()
TakkTror den er vanlig![]()
Så fint da![]()
Er så glad jeg fant ett babynest jeg virkelig liker
Så nå har jeg sendt bilde videre til ei vi kjenner som driver med dette, og alt vi da trenger å betale for er stoffet, litt rimeligere enn å bestille fra noen andregleder meg til å få dette. Det blir fantastisk ❤