Utstyr

:happy::happy:image.jpg Siste store innkjøp! Maxi cosi Pebble og Stokke voksi bilstolpose :happy: posen er egentlig ikke ment for den stolen, men passet perfekt likevel!

ImageUploadedByBV Forum1473436642.190870.jpg
Nå har vi kjøpt vogn :D Britax smile 2! Skal kjøpe bilstolen som passer til og basen til bilen senere :)

1349860ee7b2262e921babcfafe835b6

Endelig var senga på plass ❤ noe så koselig:D
MÅ skifte på senga igjen da babyen kommer pluss at han ikke får ha pute, bare putetrekket, men mens vi venter så ser det bedre ut slik:)

Bare vi finner en uro vi vil ha så blir det bra ;)

1349860ee7b2262e921babcfafe835b6

Endelig var senga på plass ❤ noe så koselig:D
MÅ skifte på senga igjen da babyen kommer pluss at han ikke får ha pute, bare putetrekket, men mens vi venter så ser det bedre ut slik:)

Bare vi finner en uro vi vil ha så blir det bra ;)

Jeg og har redd opp senga hans. Så koselig å se på mens jeg går her og venter og klager på hvor fælt jeg har det - Kjekt med en påminnelse om hva som faktisk kommer :D <3

Jeg og har redd opp senga hans. Så koselig å se på mens jeg går her og venter og klager på hvor fælt jeg har det - Kjekt med en påminnelse om hva som faktisk kommer :D <3

Ja det er akkurat det ❤ har så mye vondt selv så greit med den påminnelsen ;)

1c79c0896afdd512f1ce0d0e4c8ee701

Fikk besøk i går som hadde med denne vippestolen, koselig med sånne overraskelser :) de hadde med bamsen også forsovet, men det var de 2 andre småtrolla mine som plasserte bamsen nedi. For der skulle den sitte ;) hehe.

fb5927fba9b9f911c078bba3cd18e606

Er så glad jeg fant ett babynest jeg virkelig liker :D
Så nå har jeg sendt bilde videre til ei vi kjenner som driver med dette, og alt vi da trenger å betale for er stoffet, litt rimeligere enn å bestille fra noen andre:D gleder meg til å få dette. Det blir fantastisk ❤

fb5927fba9b9f911c078bba3cd18e606

Er så glad jeg fant ett babynest jeg virkelig liker :D
Så nå har jeg sendt bilde videre til ei vi kjenner som driver med dette, og alt vi da trenger å betale for er stoffet, litt rimeligere enn å bestille fra noen andre:D gleder meg til å få dette. Det blir fantastisk ❤
Så fint da :)

Fått ny stelleveske :) received_10153810353055079.jpeg

Back
Topp