Bestilte nettopp to ting, klarte ikke la vær med gode tilbud: Så etterpå at jeg kjøpte minivognpose, men den passer da i førsten i det minste Vet det er tidlig, men klarte ikke dy meg
Haha. Fort gjort eneste som irriterer meg er at jeg bestilte feil str og har ikke råd til flere ak nå. Men den vil passe i starten og går an å kjøpe en ny med tiden
Plutselig var vogna her idag allerede Overrasket over kort leveringstid. Eget bilde av vognen må med: Vognposen passet perfekt oppi, så passet fint å kjøpe den lille Gleder meg til å ta den i bruk.
Ikke kjøpt noe enda. Har så mye etter minstefrøken på 1 år. Eneste vi kanskje trenger er ny voksipose, og eventuelt klær om det skulle vise seg å være en liten med tut.
Endte opp med å bestille vogn siden den var så billig, så får vi se om behovet for søsken vogn er der når lille er født Mini skal jo være i barnehagen i uke dagene og i helgene er jo pappaen hjemme og kan trille en av de Så da får storebror ha en vogn til soving i barnehagen som vi tar med oss hjem i helgene
Fra babybanden.no tinkafu sin ull pose den jeg har etter storebror er knall blå så da måtte jeg jo liksom ha en til bebi
Kjøpte denne posen på jollyroom har kostet over 800kr, men fikk den til 250kr. Liten nok til bilstolen Så kjøpte jeg denne brystpumpen! Vet lissom aldri! Betalte 699 og har kosta over 2000kr