Hvor har du bestilt den uroen? er så vanskelig å finne fine på nett, men likte den derIkke helt 100% fornøyd kjenner jeg. Vurderer å kontakte henne![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor har du bestilt den uroen? er så vanskelig å finne fine på nett, men likte den derIkke helt 100% fornøyd kjenner jeg. Vurderer å kontakte henne![]()
![]()
På etsy.comHvor har du bestilt den uroen? er så vanskelig å finne fine på nett, men likte den der![]()
Takk!På etsy.comSelgeren heter Juniper Street Designs. Hun lager alt mulig på bestilling. Ligger mange bilder på Instagramen hennes også.
var det lang leveringstid?Hehe ja det er utrolig mye å velge i. Lang leveringstid jaTakk!vært inne på etsy.com men det var jo så mye å velge i så ga opp. Skal sjekke henne ut på insta
var det lang leveringstid?
Utrolig søte!!Vis vedlegget 212748
Herregud, se sååå nydelige a <3
Jeg bestillte også fra henne. Syntes desverre også at hunden så skummel ut og ikke helt bra lagd om man kan si det sånn.. i tillegg avtalte vi at hun skulle sende melding når hun begynte med uroen, sånn at vi skulle bli enig om et par ting, men når jeg etterlyste det, hadde hun allerede sendt den.. ;/Ikke helt 100% fornøyd kjenner jeg. Vurderer å kontakte henne![]()
![]()
Så utrolig kiiptJeg bestillte også fra henne. Syntes desverre også at hunden så skummel ut og ikke helt bra lagd om man kan si det sånn.. i tillegg avtalte vi at hun skulle sende melding når hun begynte med uroen, sånn at vi skulle bli enig om et par ting, men når jeg etterlyste det, hadde hun allerede sendt den.. ;/