Utstyr

En tråd i 'Våre bilder' startet av unknownP, 15 Jun 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Knøttet2017 Glad i forumet Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 Februarhjertene2017

Hvor har du bestilt den uroen? er så vanskelig å finne fine på nett, men likte den der :)

2. LykkeligGift Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

På etsy.com :) Selgeren heter Juniper Street Designs. Hun lager alt mulig på bestilling. Ligger mange bilder på Instagramen hennes også.

3. Knøttet2017 Glad i forumet Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 Februarhjertene2017

Takk! :) vært inne på etsy.com men det var jo så mye å velge i så ga opp. Skal sjekke henne ut på insta :happy: var det lang leveringstid?

4. LykkeligGift Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Hehe ja det er utrolig mye å velge i. Lang leveringstid ja :( Tror det står på siden, men om jeg ikke husker helt feil var det 7 uker + levering. Leveringen tok vel ca en uke.

5. Vil ha en baby til Forumet er livet Julegavene 2019 Januarlykke 2020

ImageUploadedByBV Forum1482450929.988368.jpg
    Herregud, se sååå nydelige a <3

• Liker Liker x 2
  6. LykkeligGift Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Utrolig søte!!

7. Vil ha en baby til Forumet er livet Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Ja!! :)

8. Ønskebarnhjerte Glad i forumet

Jeg bestillte også fra henne. Syntes desverre også at hunden så skummel ut og ikke helt bra lagd om man kan si det sånn.. i tillegg avtalte vi at hun skulle sende melding når hun begynte med uroen, sånn at vi skulle bli enig om et par ting, men når jeg etterlyste det, hadde hun allerede sendt den.. ;/

9. LykkeligGift Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Så utrolig kiipt :( Jeg har slått meg til ro med min og kommer til å bruke den, men om jeg skulle bestilt noe sånt igjen ville jeg skrevet ned hver minste detalj i bestilligen. Har du forsøkt å klage?

Del denne siden