Utstyr

1710f0191efa647c6f7ae2a509417e71
Ikke helt 100% fornøyd kjenner jeg. Vurderer å kontakte henne :(
Hvor har du bestilt den uroen? er så vanskelig å finne fine på nett, men likte den der :)
 
På etsy.com :) Selgeren heter Juniper Street Designs. Hun lager alt mulig på bestilling. Ligger mange bilder på Instagramen hennes også.
Takk! :) vært inne på etsy.com men det var jo så mye å velge i så ga opp. Skal sjekke henne ut på insta :happy: var det lang leveringstid?
 
Takk! :) vært inne på etsy.com men det var jo så mye å velge i så ga opp. Skal sjekke henne ut på insta :happy: var det lang leveringstid?
Hehe ja det er utrolig mye å velge i. Lang leveringstid ja :( Tror det står på siden, men om jeg ikke husker helt feil var det 7 uker + levering. Leveringen tok vel ca en uke.
 
1710f0191efa647c6f7ae2a509417e71
Ikke helt 100% fornøyd kjenner jeg. Vurderer å kontakte henne :(
Jeg bestillte også fra henne. Syntes desverre også at hunden så skummel ut og ikke helt bra lagd om man kan si det sånn.. i tillegg avtalte vi at hun skulle sende melding når hun begynte med uroen, sånn at vi skulle bli enig om et par ting, men når jeg etterlyste det, hadde hun allerede sendt den.. ;/
 
Jeg bestillte også fra henne. Syntes desverre også at hunden så skummel ut og ikke helt bra lagd om man kan si det sånn.. i tillegg avtalte vi at hun skulle sende melding når hun begynte med uroen, sånn at vi skulle bli enig om et par ting, men når jeg etterlyste det, hadde hun allerede sendt den.. ;/
Så utrolig kiipt :( Jeg har slått meg til ro med min og kommer til å bruke den, men om jeg skulle bestilt noe sånt igjen ville jeg skrevet ned hver minste detalj i bestilligen. Har du forsøkt å klage?
 
Back
Topp