Utfordring uke 1

Du får være med likevel, men vi kjører mandag til fredag. Mange reiser bort eller er travle på andre måter i helgene, så å ha utfordring lørdag synes jeg ikke er riktig...
Tusen takk! Men viss resultatene skal meldast inn laurdag uansett, kan eg forskyve berre mine dagar?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk! Men viss resultatene skal meldast inn laurdag uansett, kan eg forskyve berre mine dagar?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Nei. Det må nesten være likt. Jeg fikk heller ikke til å trene i går, så det er ikke sikkert du taper så mye på det...
 
Nei. Det må nesten være likt. Jeg fikk heller ikke til å trene i går, så det er ikke sikkert du taper så mye på det...
Fair enough. Takk for at eg går vere med!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
LAGNAVN: Grønn
Mandag:
Trening:
Vann:
Godis:
Sum:

Tirsdag:
Trening:
Vann: 10 p
Godis: 10 p
Sum: 20 p

Onsdag:
Trening:
Vann: 10 p
Godis: 10 p
Sum: 20 p

Torsdag:
Trening:
Vann: 10 p
Godis: 10 p
Sum: 20 p

Fredag:
Trening:
Vann: 10 p
Godis: 10 p
Sum: 20 p

Bonus:
Trening:
Godis: 50 p

Totalsum: 130 p
 
Last edited:
Støl!

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Jeg også, har vært småstøl i lårene i et par dager, og i dag er jeg støl i ryggen faktisk. Kan være fordi jeg har hengt over en pult hele uka også, men jeg har ikke blitt støl av det før da. Jeg har trent litt push ups også, og en øvelse til, siden jeg først var i gang liksom. Kan ikke ta ordentlige push ups, kommer bare så vidt litt ned, men det hjelper jo på.
 
Får man ikkje bonuspoeng om man har drokke 2 liter vann hver dag?
 
Får man ikkje bonuspoeng om man har drokke 2 liter vann hver dag?
Får jo 20 poeng for to liter og 10 for en liter. Blir jo 40 kontra 80 bare der da. Om man velger å drikke den ene eller andre :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Får jo 20 poeng for to liter og 10 for en liter. Blir jo 40 kontra 80 bare der da. Om man velger å drikke den ene eller andre :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Men tenkte bare på at eg leste her tidligere at det max var lov å få 350 poeng for at det skulle bli rettferdig. Men hvis man klarer alle blir det jo 350 poeng uansett :p går jo ikke ann å få mer enn det :)
 
Men tenkte bare på at eg leste her tidligere at det max var lov å få 350 poeng for at det skulle bli rettferdig. Men hvis man klarer alle blir det jo 350 poeng uansett :p går jo ikke ann å få mer enn det :)
Jo. Men ikke alle trener hver dag. Drikker to liter vann og sånt da. Og det blir vel tatt gjennomsnittet av alle laga for å se hvem som vinner (rett meg om jeg har feil?)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jo. Men ikke alle trener hver dag. Drikker to liter vann og sånt da. Og det blir vel tatt gjennomsnittet av alle laga for å se hvem som vinner (rett meg om jeg har feil?)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Snitt av alle på laget. Frist å legge inn kl 19 i morgen, så skal jeg regne ut:)
 
Selv om jeg var stiv og støl i dag, så fullførte jeg treningen og altså hele ukesutfordringen. Jeg vurderer å gjøre et forsøk på å fullføre utfordringen. ;)
 
Selv om jeg var stiv og støl i dag, så fullførte jeg treningen og altså hele ukesutfordringen. Jeg vurderer å gjøre et forsøk på å fullføre utfordringen. ;)
Det er planen her og, fullføre i 30 dager :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp