Utfordring uke 1

Selv om jeg var stiv og støl i dag, så fullførte jeg treningen og altså hele ukesutfordringen. Jeg vurderer å gjøre et forsøk på å fullføre utfordringen. ;)
Her blir det nok å fortsette ja!!! :)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Når begynner uke to? :p I morgen eller mandag ? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Når begynner uke to? :p I morgen eller mandag ? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det blir litt opp til det laget som vinner, men det blir ikke klart før kl 19. Om de greier å få til ny utfordring i løpet av kvelden kan den gjelde fra i morgen av, ellers må det vente til mandag...
 
Det blir litt opp til det laget som vinner, men det blir ikke klart før kl 19. Om de greier å få til ny utfordring i løpet av kvelden kan den gjelde fra i morgen av, ellers må det vente til mandag...
Å. Er det det laget som vinner som lager utfordring? :D Hadde ikke fått med meg det :) Gleder meg til å se uke 1 total på alle :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Å. Er det det laget som vinner som lager utfordring? :D Hadde ikke fått med meg det :) Gleder meg til å se uke 1 total på alle :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Japp :) Sender PM til lagleder så snart jeg er ferdig med å legge inn alle :)
 
Japp :) Sender PM til lagleder så snart jeg er ferdig med å legge inn alle :)
Ok, så det er ikke oss laglederne som samler inn poengsummen fra vårt lag og sender til deg?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Den snope poengeren og vanninntaket. Kommer de til å gå igjen hver uke på ukesutfordringen? Eller er det hvert enkelt lag som bestemmer det? Synst det var kjempe motiverende for å holde seg unna godsakene :)
 
Den snope poengeren og vanninntaket. Kommer de til å gå igjen hver uke på ukesutfordringen? Eller er det hvert enkelt lag som bestemmer det? Synst det var kjempe motiverende for å holde seg unna godsakene :)
Det er de som lager som bestemmer, men de bruker å være gjengangere...
 
Ok, så det er ikke oss laglederne som samler inn poengsummen fra vårt lag og sender til deg?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nei, regner med det kan bli litt styr denne uken hvertfall siden det er første gang, så jeg regner med å sitte her fra 19 til 23 omtrent og da kan jeg like gjerne ta det;)
 
Har gått over nå og det er 6 personer som ikke har meldt inn for fredag og totalresultat, så de får en PM av meg med påminning om frist kl 19, så skal jeg regne ferdig ;)
 
LAG ROSA

Mandag
Trening: 20
Vann: 20
Godis: 10
Sum: 50

Tirsdag
Trening: 20
Vann: 10
Godis: 10
Sum: 40

Onsdag
Trening: 20
Vann: 10
Godis: 10
Sum: 40

Torsdag
Trening: 20
Vann: 20
Godis: 10
Sum: 50

Fredag
Trening: 20
Vann: 10
Godis: 10
Sum: 40

Bonus:
Trening: 50
Godis: 50

Totalt: 320
 
LAG BLÅ:

Mandag:
Trening:
Vann:10
Godis:10
Sum:20

Tirsdag:
Trening:
Vann:10
Godis:10
Sum:20

Onsdag:
Trening:
Vann:20
Godis:
Sum:20

Torsdag:
Trening:
Vann:10
Godis:10
Sum:20

Fredag:
Trening:
Vann:20
Godis:10
Sum: 30

Bonus:
Trening:
Godis:

Totalsum: 110p
 
Back
Topp