Boblefrua
Forumet er livet
Jobbet du med tall?Ikke utenkelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobbet du med tall?Ikke utenkelig
Jobbet du med tall?
Jeg kunne jo prøvd å gjetteJeg er regnskapsfører....
Jeg skal gå gjennom samtlige underforum.Men regnskapsføreren husket litt feil tall. Vi er over 1000, men under de 1134 som v imanglet i går. Vi manger 1069 nå. eller altså 2203 for å ta i gjen de vi manger fra i går for et snitt på 7000 over uka
Jeg kunne jo prøvd å gjette
Det en del. Og klokka er jo ganske mange.Men regnskapsføreren husket litt feil tall. Vi er over 1000, men under de 1134 som v imanglet i går. Vi manger 1069 nå. eller altså 2203 for å ta i gjen de vi manger fra i går for et snitt på 7000 over uka
Jeg skal gå gjennom samtlige underforum.
Det en del. Og klokka er jo ganske mange.
Hvordan er det på de forskjellige terminforumene? Er det mye liv der?
Er dere mange aktive da?Mitt hr bittelitt mer nå enn før synes jeg. Vi jobber med saken i alle fall
Hvordan er det på de forskjellige terminforumene? Er det mye liv der?
OkeyQUOTE for å se om jeg får oppmerksomher, men på skravletråden er det bare en nå, sleng deg med så holder vi liv der litt til!
Flott! Alle monner drar! Vi nærmer ossOkey
Litt usikker på hvor mange jeg skal si som er reelt aktive, men det kommer seg absolutt (og alle kan jo ikke jatte like mye som meg, da blir det jo kaos ;-))Er dere mange aktive da?
Hehe. Greit at bare noen tar helt av Kan jo hende det blir litt mer når alle er i permisjon.Litt usikker på hvor mange jeg skal si som er reelt aktive, men det kommer seg absolutt (og alle kan jo ikke jatte like mye som meg, da blir det jo kaos ;-))
Håper vi ikke mangle mange når klokka runder midnatt. Det blir liksom litt tyngre å starte på igjen k morgen om vi mangler alt for mange for 2 dager.Jepp, klokka er 2230, så det blir nok ikke 1000 til på den siste halvannen timen, selv om tempoet vi har holdt de siste par timene tilsier at det skulle gå, men så er det det t tempoet faller nå fremover ettersom det er leggetid for folk. Men vi kommer ganske næreme, vil jeg tro
Ja, du kan så si.Hehe. Greit at bare noen tar helt av Kan jo hende det blir litt mer når alle er i permisjon.
Mangler jo de 1134 fra i går, men for i dag blir det bare noen helt få, tipper jegHåper vi ikke mangle mange når klokka runder midnatt. Det blir liksom litt tyngre å starte på igjen k morgen om vi mangler alt for mange for 2 dager.