UTFORDRING TIRSDAG 20 OKTOBER

Ja, det har jeg også tenkt på

Men du vet det konkurranseinstinktet mitt... Jeg teller innlegg mot 7000 uansett. En utfordring er en utfordring, premiesjangse eller ei...
Hvordan ligger vi an sålangt? :p

Men hva betyr det at vi ikke klarte gårsdagens utfordring?:)
Vi måtte jo klare hver dag for muligheten til premie på fredag?;)

Vi får se når fredagen kommer... Tenker jo litt at om dere skriver 8000 innlegg en dag, og 6000 en annen, så er jo snittet uansett 7000. Om dere liker dette med utfordringer, så kjører vi på ut uka... Som sagt så vil jeg gjerne bli kvitt en stelleveske ;)

Svangerskap og fødsel, terminforumet :-)

Vi får se når fredagen kommer... Tenker jo litt at om dere skriver 8000 innlegg en dag, og 6000 en annen, så er jo snittet uansett 7000. Om dere liker dette med utfordringer, så kjører vi på ut uka... Som sagt så vil jeg gjerne bli kvitt en stelleveske ;)
Da er det jo fortsatt håp om Stelleveske :D
Vi må bare holde tempo oppe skjønner jeg ;)

Har svart i arbeid og økonomi
:-)

• Liker
Reactions: BMC
Svangerskap og fødsel.

Hvordan ligger vi an sålangt? :p

Beklager, jeg har føerst vært i kirka med fireåringen som skal få fireårsbok på søndag, og deretter nørmest sovet på sofaen, men jeg skal se på det. Bare finne tallene fra midtnatt, har det på jobb, men skal finnet tak i det hjemme.

Ca 4700 er skrevet sp langt, så det mp opp et heftig tempo på de siste tre timene av dagen da, i går kveld klarte vi vel å holde et snitt på 6-700 pr time, det blir for knapt, vi må opp et hakk for å komme i mål,særlig ettersom det dabber av når folk begynner å legge seg i 22-23-tiden, når færre er våken logger flere av de våkne også av siden det blir stillere, og derved enda stillere

Ca 4700 er skrevet sp langt, så det mp opp et heftig tempo på de siste tre timene av dagen da, i går kveld klarte vi vel å holde et snitt på 6-700 pr time, det blir for knapt, vi må opp et hakk for å komme i mål,særlig ettersom det dabber av når folk begynner å legge seg i 22-23-tiden, når færre er våken logger flere av de våkne også av siden det blir stillere, og derved enda stillere
Syns du er flink som holder orden på tallene :)
Hvordan ligger vi an med tråder?

Syns du er flink som holder orden på tallene :)
Hvordan ligger vi an med tråder?

Det har jeg ikke tall på, ettersom dagens utfordring vel ikke inneholdt det, bare det å svare i minst et underforum utenom termindorum og generell så derfor har jeg ikke regnet på antallet tråder.

Men musemor har en egen tråd med oppfordring til aktiviett og et blikk på totalen sa hun, den har jeg bare ikke blandet meg inn i enda, så den sakl jeg finne :)

Takk for oppdatering! :) selv om tallene ikke var like hyggelige! :(

Takk for oppdatering! :) selv om tallene ikke var like hyggelige! :(

Men det er mulig, det er virkelig mulig altså.

Vi mangelr bare 1870 innlegg nå. På over 2,5 time (Ja, eller 3005 da om vi skal ta inn de vi mangler fra i går for å ha et snitt på 7000 og Tamara i godt humør og mulig stelleveske på fredag...)

Er det bare hos meg at klokken i forumet går 1 time for fort? F. Eks på tråder som det ikke har vært aktivitet på den siste timen står det nederst at siste aktivitet var kl 21.16, selv om det er nå :/

Er det bare hos meg at klokken i forumet går 1 time for fort? F. Eks på tråder som det ikke har vært aktivitet på den siste timen står det nederst at siste aktivitet var kl 21.16, selv om det er nå :/
Samme her:)

Det har jeg ikke merket meg, men det er egentlig ikke noe ukjent når jeg tenker meg om, noe med at forum ikke opererer med sommertid med mindre man manuelt endrer tidssone. I så fall fikser deg seg til helgen :)

Back
Topp