Hvordan ligger vi an sålangt?Ja, det har jeg også tenkt på
Men du vet det konkurranseinstinktet mitt... Jeg teller innlegg mot 7000 uansett. En utfordring er en utfordring, premiesjangse eller ei...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan ligger vi an sålangt?Ja, det har jeg også tenkt på
Men du vet det konkurranseinstinktet mitt... Jeg teller innlegg mot 7000 uansett. En utfordring er en utfordring, premiesjangse eller ei...
Jeg også lurer på det, syns det har vært litt action her i dagHvordan ligger vi an sålangt?
Men hva betyr det at vi ikke klarte gårsdagens utfordring?
Vi måtte jo klare hver dag for muligheten til premie på fredag?
Da er det jo fortsatt håp om StelleveskeVi får se når fredagen kommer... Tenker jo litt at om dere skriver 8000 innlegg en dag, og 6000 en annen, så er jo snittet uansett 7000. Om dere liker dette med utfordringer, så kjører vi på ut uka... Som sagt så vil jeg gjerne bli kvitt en stelleveske
Hvordan ligger vi an sålangt?
Syns du er flink som holder orden på talleneCa 4700 er skrevet sp langt, så det mp opp et heftig tempo på de siste tre timene av dagen da, i går kveld klarte vi vel å holde et snitt på 6-700 pr time, det blir for knapt, vi må opp et hakk for å komme i mål,særlig ettersom det dabber av når folk begynner å legge seg i 22-23-tiden, når færre er våken logger flere av de våkne også av siden det blir stillere, og derved enda stillere
Syns du er flink som holder orden på tallene
Hvordan ligger vi an med tråder?
Takk for oppdatering! selv om tallene ikke var like hyggelige!Ca 4700 er skrevet sp langt, så det mp opp et heftig tempo på de siste tre timene av dagen da, i går kveld klarte vi vel å holde et snitt på 6-700 pr time, det blir for knapt, vi må opp et hakk for å komme i mål,særlig ettersom det dabber av når folk begynner å legge seg i 22-23-tiden, når færre er våken logger flere av de våkne også av siden det blir stillere, og derved enda stillere
Takk for oppdatering! selv om tallene ikke var like hyggelige!
Samme herEr det bare hos meg at klokken i forumet går 1 time for fort? F. Eks på tråder som det ikke har vært aktivitet på den siste timen står det nederst at siste aktivitet var kl 21.16, selv om det er nå :/
Er det bare hos meg at klokken i forumet går 1 time for fort? F. Eks på tråder som det ikke har vært aktivitet på den siste timen står det nederst at siste aktivitet var kl 21.16, selv om det er nå :/
Vil da utfordringen egentlig slutte 1 time tidigere?Samme her