UTFORDRING TIRSDAG 20 OKTOBER

Det har jeg ikke merket meg, men det er egentlig ikke noe ukjent når jeg tenker meg om, noe med at forum ikke opererer med sommertid med mindre man manuelt endrer tidssone. I så fall fikser deg seg til helgen :)
Ja, guriland; vi stiller jo klokka til helgen! Hadde jeg helt glemt :p

Det har jeg ikke merket meg, men det er egentlig ikke noe ukjent når jeg tenker meg om, noe med at forum ikke opererer med sommertid med mindre man manuelt endrer tidssone. I så fall fikser deg seg til helgen :)
Men skriver du ned statistikken kl 00.00 vår tid eller forumet sin tid?

Men skriver du ned statistikken kl 00.00 vår tid eller forumet sin tid?

JEG gjør strengt tatt ikke noe av det, men jeg har til nå fått noen til å ta skjermdump av statistikken ved midtnatt. midntnatt er midntatt selv om timestamp på innlegg er feil. Og det har stemt ganske så eksakt med det Tamara sier vi har skrevet siste døgn når hun kommer med ny utfordring, så jeg tenker det er ganske gode tall, om enn altså uoffisielle oppdateringer

Litt over 1700 igjen nå (eller 2868 om vi skal ta igjen for i går) så deter bra tempo enn så lenge i alle fall! Bedre enn i går synes jeg det ser ut til

JEG gjør strengt tatt ikke noe av det, men jeg har til nå fått noen til å ta skjermdump av statistikken ved midtnatt. midntnatt er midntatt selv om timestamp på innlegg er feil. Og det har stemt ganske så eksakt med det Tamara sier vi har skrevet siste døgn når hun kommer med ny utfordring, så jeg tenker det er ganske gode tall, om enn altså uoffisielle oppdateringer
Så bra og smart! :)

Skal vi stille klokken til helgen?

Skal vi stille klokken til helgen?

Jepp, natt til søndag går vi over til normaltid igjen.

Hvilket gjør at vi som skal stille i kirken for at vår datter skal få fireårsbok i alle fall ikke får det travelt på morgenen, inenn 11 er jo god tid uansett, og når det føles som 12 er det jo greit...

Men tempoet vårt er nå like over 100 pr ti minutter, altså 6-700 i timen. Det kan vi sikkert holde en time til, men ikke to ettersom en god del legger seg sånn opp mot kl 23 og da stilner det på forumet.

Med 1600 innlegg i manko før midnatt ser det ikke helt lovende ut, jeg syntes det så bra ut med farta vi hadde rundt klokka ni, men det dabbet av

Men tempoet vårt er nå like over 100 pr ti minutter, altså 6-700 i timen. Det kan vi sikkert holde en time til, men ikke to ettersom en god del legger seg sånn opp mot kl 23 og da stilner det på forumet.

Med 1600 innlegg i manko før midnatt ser det ikke helt lovende ut, jeg syntes det så bra ut med farta vi hadde rundt klokka ni, men det dabbet av
Jeg er helt imponert over din tallkontroll!

Vi får se når fredagen kommer... Tenker jo litt at om dere skriver 8000 innlegg en dag, og 6000 en annen, så er jo snittet uansett 7000. Om dere liker dette med utfordringer, så kjører vi på ut uka... Som sagt så vil jeg gjerne bli kvitt en stelleveske ;)
Høres jo bra ut:D
Da fortsetter vi å kjøre på!

Høres jo bra ut:D
Da fortsetter vi å kjøre på!

Det gjør vi absolutt, og jeg har lagt inn "det vi trenger for å ta igjen fra i går" også i beregningene mine, men det ser dessverre ikke ut til at vi når 7000 i kveld heller ettersom folket nå snart legger seg, men vi kommer i alle fall NÆMRERE enn igår, for nå har vi omtrent like mange som i hele går, og enda er det halvannen time igjen, problemet er som sagt at folket legger seg, ellers hadde det kanskje gått.

Så da blir det enda mer å ta igjen i morgen i så fall..

Da er vi optimister igjen:D

Jeg er ikke helt optimist med tallene nå, men regner med under 1000 i rest når stat oppdaterer seg om 2-3 minutter. Det er jo i det minste bedre enn i går.

Men det er uten å ha med det vi mangler fra i går altså

Back
Topp