UTFORDRING TIRSDAG 20 OKTOBER

Tamara, vi klarer det NESTEN!!! Prøver igjen i morgen

Det gjør vi absolutt, og jeg har lagt inn "det vi trenger for å ta igjen fra i går" også i beregningene mine, men det ser dessverre ikke ut til at vi når 7000 i kveld heller ettersom folket nå snart legger seg, men vi kommer i alle fall NÆMRERE enn igår, for nå har vi omtrent like mange som i hele går, og enda er det halvannen time igjen, problemet er som sagt at folket legger seg, ellers hadde det kanskje gått.

Så da blir det enda mer å ta igjen i morgen i så fall..
Men i morgen har vi friii Sara!:D

6738 innlegg i går :D

Neeeeesten, nesten da.

Da er stat'en jeg hadde fra midtnatt antatt et minutt eller to for tidlig tatt, sånn at den ikke hadde samme oppdatering som det reelt skulle vært, eller den fra midtnatt før var for sen, men jeg tror den var rett, for jeg mener summene våre da stemte.

Men da er vi bittelitt mindre bak enn jeg trodde, og det er jo fint. Bare at jeg er vaaaagt usikker på hvor totalen FAKTISK begynner for i dag. Men det går nok bra det også :) Vi får vel en ny utfordring i dag å jobbe mot, antar jeg.

Neeeeesten, nesten da.

Da er stat'en jeg hadde fra midtnatt antatt et minutt eller to for tidlig tatt, sånn at den ikke hadde samme oppdatering som det reelt skulle vært, eller den fra midtnatt før var for sen, men jeg tror den var rett, for jeg mener summene våre da stemte.

Men da er vi bittelitt mindre bak enn jeg trodde, og det er jo fint. Bare at jeg er vaaaagt usikker på hvor totalen FAKTISK begynner for i dag. Men det går nok bra det også :) Vi får vel en ny utfordring i dag å jobbe mot, antar jeg.
Egentlig merkelig at det ikke stemmer, for jeg oppdaterte nettleseren min på forumsiden akkurat 00, gikk inn og tok skjermdump...
Så da vet ikke jeg hva som ble feil i utregningen..

Egentlig merkelig at det ikke stemmer, for jeg oppdaterte nettleseren min på forumsiden akkurat 00, gikk inn og tok skjermdump...
Så da vet ikke jeg hva som ble feil i utregningen..

Har du en fra i natt? eller mener du den jeg startet med i går?

Fant din

Ja, det er den samme som jeg hadde fått på pm. Kan det være at stat ble oppdatert sånn et minutt eller to senere?

Har du en fra i natt? eller mener du den jeg startet med i går?

Fant din

Ja, det er den samme som jeg hadde fått på pm. Kan det være at stat ble oppdatert sånn et minutt eller to senere?
Jeg tok en i natt Ja som jeg la i skravletråden

Ja det er mulig at det ble oppdatert litt etter midnatt da.
Var uansett ikke så stor forskjell.

Back
Topp