Boblefrua
Forumet er livet
Da tar det vel seg sikkert opp litt.Ja, du kan så si.
Perm til jul for mange av oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da tar det vel seg sikkert opp litt.Ja, du kan så si.
Perm til jul for mange av oss
Ja, jul er nå jul da, sosialt og sånn.Da tar det vel seg sikkert opp litt.
Stemmer det, da skal vi jo være sosiale blant menneskerJa, jul er nå jul da, sosialt og sånn.
Stemmer det, da skal vi jo være sosiale blant mennesker
Men i morgen har vi friii Sara!Det gjør vi absolutt, og jeg har lagt inn "det vi trenger for å ta igjen fra i går" også i beregningene mine, men det ser dessverre ikke ut til at vi når 7000 i kveld heller ettersom folket nå snart legger seg, men vi kommer i alle fall NÆMRERE enn igår, for nå har vi omtrent like mange som i hele går, og enda er det halvannen time igjen, problemet er som sagt at folket legger seg, ellers hadde det kanskje gått.
Så da blir det enda mer å ta igjen i morgen i så fall..
Jeg vet, vi prøvde så godt vi kunne for å få med oss hele forumet, men klarte ikke helt å nå målet dessverre.6738 innlegg i går
6738 innlegg i går
Så nærme da..6738 innlegg i går
Jeg syntes dere klarte det veldig bra jeg. Vi så en god aktivitet rundt på forumet i går.Jeg vet, vi prøvde så godt vi kunne for å få med oss hele forumet, men klarte ikke helt å nå målet dessverre.
Jeg syntes dere klarte det veldig bra jeg. Vi så en god aktivitet rundt på forumet i går.
Men fremdeles 262 for liteJeg syntes dere klarte det veldig bra jeg. Vi så en god aktivitet rundt på forumet i går.
Det var iallefall nærmere enn mandagen6738 innlegg i går
Men fremdeles 262 for lite
Håper det blir bedre i dag.
Må få til litt mer liv på dagen
Egentlig merkelig at det ikke stemmer, for jeg oppdaterte nettleseren min på forumsiden akkurat 00, gikk inn og tok skjermdump...Neeeeesten, nesten da.
Da er stat'en jeg hadde fra midtnatt antatt et minutt eller to for tidlig tatt, sånn at den ikke hadde samme oppdatering som det reelt skulle vært, eller den fra midtnatt før var for sen, men jeg tror den var rett, for jeg mener summene våre da stemte.
Men da er vi bittelitt mindre bak enn jeg trodde, og det er jo fint. Bare at jeg er vaaaagt usikker på hvor totalen FAKTISK begynner for i dag. Men det går nok bra det også Vi får vel en ny utfordring i dag å jobbe mot, antar jeg.
Egentlig merkelig at det ikke stemmer, for jeg oppdaterte nettleseren min på forumsiden akkurat 00, gikk inn og tok skjermdump...
Så da vet ikke jeg hva som ble feil i utregningen..
Jeg tok en i natt Ja som jeg la i skravletrådenHar du en fra i natt? eller mener du den jeg startet med i går?
Fant din
Ja, det er den samme som jeg hadde fått på pm. Kan det være at stat ble oppdatert sånn et minutt eller to senere?