UTFORDRING - 30 day squat

Dag 4 her! Deilig :)
Dere som har kommet en del lenger, ser dere noen forandring??
Jeg måler meg i cm og ser en gradvis oppstramming :) Jeg fikk tatt et FØR- bilde, gleder meg til å sammenligne når challenge'n er over :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det bare meg igjen??
Dag 19 - 160

Jeg har en liten pause, har fått vondt i ryggen. Prøvde meg på noen knebøy med vekter på sats idag og ryggen ble enda verre, så må nok gi det noen dager til. Denne graviditeten har virkelig tatt på en gammel kropp :p Men nå har jeg kommet igang med treningen igjen, så da går det seg forhåpentligvis til :)

Jeg har bare kommet til dag 12 på challengen, men skal nok klare å fullføre etterhvert ;)

:O Glemt det helt bort i dag :O Men i morgen, da SKAL jeg starte!! Føler det er godt på tide nå siden jeg ser mer gravid ut enn bestevennina mi som er 13 uker på vei :P

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Er det bare meg igjen??
Dag 19 - 160

Du er flink altså:D hehe, jeg datt ut da knasingen i knærne bare ble verre. Men tenkte å prøve igjen nå som vi har unnagjort alle ferieturene våre.

Æsj, måtte gi meg på 150, da begynte det ene kneet å gjøre vondt. Opererte det kneet for to år siden, så vil ikke ødelegge det igjen. :-( Stå på dere andre!!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Du er flink altså:D hehe, jeg datt ut da knasingen i knærne bare ble verre. Men tenkte å prøve igjen nå som vi har unnagjort alle ferieturene våre.

Jeg har ikke startet på denne pga vonde knær. Men min tidligere PT og snart fysioterapeut, sa at om det knaser i knærne gjør det ikke noe. Så lenge det ikke gjør vondt også.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke startet på denne pga vonde knær. Men min tidligere PT og snart fysioterapeut, sa at om det knaser i knærne gjør det ikke noe. Så lenge det ikke gjør vondt også.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åå, så bra å høre! Takk:D har ikke vondt, men blir litt psykisk uvel av den lyden;)

Back
Topp