UTFORDRING - 30 day squat

Dag 11 -110. Må ta 10 sek mellom de siste 50, melkesyra er uutholdelig :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dag 12 - Delig hviledag!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dag 1: 50 med pause etter 25.
Dag 13: 130 uten pause + 4 kg i vekter.
Seriøst? :eek:
Uavhengig av om jeg får synlig kroppslige resultater av dette her, er jeg superstolt av meg selv :D
 
Dag 1: 50 med pause etter 25.
Dag 13: 130 uten pause + 4 kg i vekter.
Seriøst? :eek:
Uavhengig av om jeg får synlig kroppslige resultater av dette her, er jeg superstolt av meg selv :D
Er det ikke deilig?! Synes jeg peste og stanket mer på de første 50 enn jeg gjør nå :D

Utrolig moro å få resultater man tydelig kjenner på fremgangen!




Sent from my iPhone using BV Forum
 
135 squats i dag.

Søndag er måle/veiedag og det har blitt noen minuser både på vekt og cm :) Oppdatert dagboken for litt ekstra egenmotivasjon


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dere er virkelig flinke damer:)
 
Dag 15 140, ser frem til hviledag i morgen :)

Og HALVVEIS :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke gitt meg enda- har bare vært så uvell de siste to dagene og tatt en pause ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har veldig lyst og vere med, men nåken som veit om det vil påvirke fremfall? Har ikkje turt å trene enda sida eg ikkje har vår med lege og hørt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har veldig lyst og vere med, men nåken som veit om det vil påvirke fremfall? Har ikkje turt å trene enda sida eg ikkje har vår med lege og hørt!


Sent from my iPhone using BV Forum
Lenge siden du fødte da?
Du trenger ikke gå helt ned og hvis du deler det opp i passe mengder så er det en super knipeøvelse :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
3 mnd så føler meg klar til å trene! Får vell berre sette en dato å starte da;D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haff, klarte å vri det dårlige kneet mitt under bleieskiftet i stad. Søren klype, det er fordømt vondt og må halte rundt..

Prøver å begynne igjen i morgen men med 3 hviledager må jeg nok hoppe tilbake til 120-130 et sted :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
3 mnd så føler meg klar til å trene! Får vell berre sette en dato å starte da;D


Sent from my iPhone using BV Forum
Bare hopp ut i det, jeg startet med challenge'n da min sønn ble 2 mnd.

Den tar store muskelgrupper og du vil kjenne det litt i rygg/mage når du stabiliserer under øvelsen :) En super start med raske resultatet :D

Jeg fikk noen få milde etterrier/kynnere i starten og litt øm i lyskeområdet. Tok bare en liten hvil så ble det bra igjen. Var nok et tegn på at det trengtes å trene igjen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
150 - hard start etter 4 hviledager :p
Hang in there, Ladies :D

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dag 18 - 155
Beklager sprikete dagsplan, tenker at det er bedre å gjennomføre selv om jeg ikke følger det slavisk. Har vært så uvel den siste tiden. Tror jeg får i meg for lite mat til treningen i tillegg.

Men jeg skal fullføre til slutt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp