UTFORDRING - 30 day squat

VIKTIG!! Litt av store tåen skal alltid vises under teknikken, knærne skal ikke skygge for de, da gjør dere det feil (går for langt ned) når dere står i posisjonen ta en titt ned på beina deres, da ser dere om knærne deres dekker store tåen eller ikke.:)
Superviktig, ja! Ønsker ingen feilbelastning av mai-damene altså! *Vifter-med-pekefinger'n" ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg bruker hjørnet på en stol, som er i perfekt høyde. Dupper så vidt borti den på den ene skinka, da vet jeg at det er på tide å bevege seg oppover igjen. Og mannen er fortsatt med!

jeg bruker hjørnet på en stol, som er i perfekt høyde. Dupper så vidt borti den på den ene skinka, da vet jeg at det er på tide å bevege seg oppover igjen. Og mannen er fortsatt med!
Så heldig du er som har treningspartner! :D

Dag 5
70 tatt :):)

Æsj jeg har blitt syk, så må ta meg noen dager fri fra dette. Kommer plutselig tilbake ;)

Dag 6 - 75 tatt i en smell :)

Deilig å kjenne melkesyra igjen :D

Må bare si at denne challenge'n har vært helt suveren på min motivasjon!
1 uke har gått og her er resultatet fra dagens måling og veiing:
Legg - 0,5cm
Lår - 1,5 cm
Rompe - 1 cm
Vekt - 1,7 kg

Veldig fornøyd :D

(Måtte lage slankedagbok i dag under BV's treningsforum, litt godt å dele de små resultatene :) I dag MÅ mannen få tatt FØR- bilde, det har begynt å stramme seg opp allerede :o lang vei å gå enda :) )

Last edited:
Legg - 0,5cm
Lår - 1,5 cm
Rompe - 1 cm
Vekt - 1,7 kg

(Måtte lage slankedagbok i dag under BV's treningsforum, litt godt å dele de små resultatene :) I dag MÅ mannen få tatt FØR- bilde, det har begynt å stramme seg opp allerede :eek: lang vei å gå enda :) )

Jøss det er kjempebra jobbet. Gøy å se resultater. Da er det bare å stå på videre :)

Jeg tar opp challengen igjen i morgen. Har hatt brystbetennelse og feber, så ligger litt etter nå, men resultatene dine motiverer virkelig ;)

Legg - 0,5cm
Lår - 1,5 cm
Rompe - 1 cm
Vekt - 1,7 kg

(Måtte lage slankedagbok i dag under BV's treningsforum, litt godt å dele de små resultatene :) I dag MÅ mannen få tatt FØR- bilde, det har begynt å stramme seg opp allerede :eek: lang vei å gå enda :) )

Ajabaija, det er morro. Men er det bare baster på squating? o_O

Kan forresten nevne at 75 stykk 00:15 på natta ikke er å anbefale.
Har også lært at jeg må ta alle på en gang, for det gjør vondt å starte opp igjen etter pause.

Dag 6. 75 tatt (igår)
Dag 7. 80 tatt i dag :D

Legg - 0,5cm
Lår - 1,5 cm
Rompe - 1 cm
Vekt - 1,7 kg

Kjempe bra!!:D må si meg enig ,eg merker forskjell på lårene mine allerede. Må få tatt før og etter bilde jeg også. :)

Ajabaija, det er morro. Men er det bare baster på squating? o_O

Kan forresten nevne at 75 stykk 00:15 på natta ikke er å anbefale.
Har også lært at jeg må ta alle på en gang, for det gjør vondt å starte opp igjen etter pause.
Squatene er eneste trening, bortsett fra små trilleturer. Men jeg har kuttet ut sukker og fint mel fra kosten - derfor vektnedgangen :) Men at bena krymper og blir fastere er nok challenge'n sin gevinst. Jeg har målt meg siden fødsel og først nå det begynner å gi resultater :)

Dag 7 - 80 stk tatt
Dag 8 i dag - hvile :)

Dag 8. Hviledag :)

Dag 9. 100 tatt :happy093

Er det 100 på dag 9??! :eek: :eek:

Edit: så nå at det stemmer, oh lord... Det var hard start etter fridagen gitt :p

Ja, fikk meg et slag i trynet der jeg også:p men måtte prøve så godt jeg kunne å ta det med --->:D:D

100 tatt nå, hadde mest lyst til å innta horisontalen etter en lang dag :p

Back
Topp