UTFORDRING - 30 day squat

Dag 2. 55 unnagjort :D kjenner det godt etter de 50 i går :p
 
Dag 3 gjort!
(2x30)

Sikkert megapysete å dele opp men jeg er så redd for kneet mitt. Det ser ut til å tåle dette, så lenge jeg er nøye på teknikk :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ferdig med dag 3 jeg også:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oh boy, hviledag i dag. Helt okay, kjenner i lårene at det er en stund siden sist :p På en annenside blir det litt travelt i morgen og jeg har bestemt meg for å ikke sprekke..

Spørs om jeg må truge meg igjennom de 70 i dag og ta hviledag i morgen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tok 55 i går, gleder meg ikke til 60 i dag. Er det noen regel om at alle må taes i et drag?
Er det lov å ta 2x30 60 sek pause i mellom? På en annen side, dumt å stoppe opp for å kjenne på smerten? Aaaa, best det blir bra rompe ut av dette!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dag 3. 2x30 :D i dag kom jentungen hoppende opp i fanget mitt, må si jeg måtte bite tennene sammen for ikke å hyle ut i smerte.. øm til tusen!! :confused::confused:
 
Tok 55 i går, gleder meg ikke til 60 i dag. Er det noen regel om at alle må taes i et drag?
Er det lov å ta 2x30 60 sek pause i mellom? På en annen side, dumt å stoppe opp for å kjenne på smerten? Aaaa, best det blir bra rompe ut av dette!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg tar ikke alt i en smell, jeg deler opp i to. Det er viktig med god teknikk og blir man sliten ender det ofte med slurving :) Og det viktigste er vel å fullføre, ikke slite seg sønder og sammen :)




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kom meg litt sent igang, så begynte først i dag. Jeg måtte dele opp i 2 omganger ja, ellers hadde jeg ikke greid det uten slurv på slutten. Kommer til å kjenne det godt de neste dagene :p
 
Hviledagen i går endte med 1x35. Fy fela, hadde ikke sjans på en serie til. Gikk i tillegg en tur og vi er på besøk.

Blir 70 i dag, men vurderer å dele opp i 3 tette... :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor dypt går dere ned? Langt Under knehøyde?

Kjenner knærne mine takler det dårlig, så vurdere å ta mindre dype squats og heller holde stillingen i noen lange sekunder. Er det godkjendt?;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor dypt går dere ned? Langt Under knehøyde?

Kjenner knærne mine takler det dårlig, så vurdere å ta mindre dype squats og heller holde stillingen i noen lange sekunder. Er det godkjendt?;)


Sent from my iPhone using BV Forum
En squat skal vel føre låret paralelt med gulvet :) Ikke dypere enn det, da går det ut over kneet :)

Legger til bilde i neste kommentar :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Dag 4
Hviledag:D:D:D
 
Slik skal det se ut, lavere trengs ikke :)

ImageUploadedByBV Forum1405620820.369835.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
VIKTIG!! Litt av store tåen skal alltid vises under teknikken, knærne skal ikke skygge for de, da gjør dere det feil (går for langt ned) når dere står i posisjonen ta en titt ned på beina deres, da ser dere om knærne deres dekker store tåen eller ikke.:)
 
Frk Spent har allerede lagt ut bilde om det ;)
 
Åfysteikebananerogmango'r

Dag 5 - 70 sammenhengende, dog rolige.

Bena sviktet etterpå :p
Skulle egentlig hvile i går men tok 35 likevel. Angrer på det i dag og sikkert i morgen også.

Mannen har lovet å ta et "før"-bilde av låvedøra mi i morgen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp