UTFORDRING - 30 day squat

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Flere som vil slenge seg på?
:)

ImageUploadedByBV Forum1405195782.948157.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg starter i morgen :)
Kommer til å dævve.. :p Også har jeg er dårlig kne så jeg må være knallhard på teknikken.

Wow! Dette så ut som en beinhard treningsform jeg kan starte å like ;) Om vi husker å pushe hverandre innemellom så vi ikke gir opp, så skal dette bli "gøy" :)
Jeg og har et dårlig kne og fortsatt litt låsning i bekkenet, så riktig teknikk blir viktig.

Jeg er med:D og her har vi ingen unnskyldning for her kan vi bruke baby som "vekt" viss h*n ikke vil la mammaen trene;)

Jeg har startet idag og det gikk veldig fint. Perfekt for å komme igang med trening etter lang tids opphold. Merker det godt i musklene nå når jeg skal reise meg opp fra sofaen feks. Anbefales! ;) Må si jeg er litt spent på hvordan det skal bli å ta 250 etterhvert :eek: Men utfordringer er gøy :D

Jeg har startet idag og det gikk veldig fint. Perfekt for å komme igang med trening etter lang tids opphold. Merker det godt i musklene nå når jeg skal reise meg opp fra sofaen feks. Anbefales! ;) Må si jeg er litt spent på hvordan det skal bli å ta 250 etterhvert :eek: Men utfordringer er gøy :D

Det er jammen deilig å kjenne at man har brukt kroppen:) men er det lov å dele opp de 250 i løpet av dagen? Eller må man ta de etterhverandre?;)

Det er jammen deilig å kjenne at man har brukt kroppen:) men er det lov å dele opp de 250 i løpet av dagen? Eller må man ta de etterhverandre?;)

Jeg tror man skal ta de etter hverandre, men må man ta en liten pause, så gjør man jo det :) Men 250 er jo ikke før dag 30 og innen da er vi jo blitt supersterke :p

Man bør nok dele det opp i passe inntervaler :) Ser for meg at teknikken blir litt slækkere hvis de tas i en smell :)

Nr 2 tok jeg i dag. 55 done;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Dag 1 unnagjort. Men hvor mange sekund holder dere fast posisjonen nede for hver squat?

Puh! 23.50 kom jeg i havn med alle squatene :) (2x25)

Dag 1 gjennomført og fy for et ynkelig vesen jeg er, hvem har stjålet musklene mine??
:p

Last edited:
Dag 2 gjennomført med hjelp av lillegutt :) 25+30

Merket det godt i mage/rygg å ha 5 kg ekstra på skulderen! Verdens søteste manual :D

Da var jeg ferdig med dag 2 også;) tellehjelp fra storesøster menst hun sitter på do:D

Dag 1. 50 tatt:D

Back
Topp