Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har startet idag og det gikk veldig fint. Perfekt for å komme igang med trening etter lang tids opphold. Merker det godt i musklene nå når jeg skal reise meg opp fra sofaen feks. Anbefales! Må si jeg er litt spent på hvordan det skal bli å ta 250 etterhvert Men utfordringer er gøy
Det er jammen deilig å kjenne at man har brukt kroppen men er det lov å dele opp de 250 i løpet av dagen? Eller må man ta de etterhverandre?
Sent from my iPhone using BV Forum
Man bør nok dele det opp i passe inntervaler Ser for meg at teknikken blir litt slækkere hvis de tas i en smellDet er jammen deilig å kjenne at man har brukt kroppen men er det lov å dele opp de 250 i løpet av dagen? Eller må man ta de etterhverandre?
Søk opp "squat" på Youtube. Flere teknikkvideoer der - må inn å pugge selv, jegOg hva er riktig teknikk? Har ogsåp dårlig kne men vil være med
Ta 10 x 5 Bedre å gjøre dem korrekte enn å peise på uten mål og mening
Aldri i verden om jeg klarer 50 stk i start gitt hahah er HELT ute av form!!
Dag 1 unnagjort. Men hvor mange sekund holder dere fast posisjonen nede for hver squat?